1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N73 muistikorttiasema...

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Sorvu 12.07.2009.

  1. Sorvu

    Sorvu Member

    Liittynyt:
    27.06.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs: N97 kännykkäni tipahti viimeviikolla uima-altaaseen housujeni taskusta Turkissa. No minä nostin kännykän mahdollisimman nopeasti ylös vedestä ja kuivailin sitä, irrotin akún, muistikortin ja SIM-kortin. Kuivailtuani asetin kaiken paikoilleen ja käynnistin kännykän. No kännykkä aukesi ja kysyi kellonaikaa. Koska minulla ei ollut kelloa menin hotellihuoneeseen josta katsoisin kellon ajan. No: kännykkä sammui ja kun avasin sen uudelleen näyttö oli pimeänä.. Tiesin että se oli päällä koska näppäimissä oli valot. Minä sitten kuivailin sitä ja vasta seuraavana aamuna se taas pelitti tosin siinä oli mustat reunat jotka "imin" pois. Sen jälkeen siihen ilmestyivät valkoiset reunat jotka lähtivät myöhemmin pois. Sitten huomasin että mitään kuvia yms. ei ollut enää.Pelästyin sillä siellä oli paljon kuvia.. Sammutin kännykän ja käynnistin sen uudelleen kun muistikortti oli ennenkin reistaillut ja näin se oli taas toiminut. Ei löytänyt kännykkä muistikorttia. Ajattelin että jospa se onkin asemasta kiinni ja kokeilin varamuistikorttia; Ei toiminut. Täällä kotosuomessa kokeilin koneella että muistikortti on toiminnallinen. Oli jolloin se on kiinni muistikorttiasemasta. Mitenkäs saisin sen toimintaan? Onko jotain kotikonsteja vai pitääkö viedä huoltoon (ja paljonkohan maksaisi)? Tosin takuu on jo ummessa... (Tarinan laitoin siksi että selventyy mitä kännykälle on tapahtunut)
     
  2.  
  3. Sorvu

    Sorvu Member

    Liittynyt:
    27.06.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huolimattomasti olen viestiin laittanut N97 vaikka otsikossa on N73 eli N73 on kysymys..
     
  4. Platinum5

    Platinum5 Member

    Liittynyt:
    17.07.2009
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kännykästäsi on varmaan särkynyt muistikorttiasema.Kannattaa varmaan viedä se liikkeeseen korjattavaksi.En osaa kyllä yhtään sanoa kuinka paljon korjaus tulee maksamaan jos sitä edes voi korjata.
     

Jaa tämä sivu