1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

M: Asus, HS-1000W Langaton Headset, USB (Turku)

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi IgNIs89 13.01.2011.

  1. IgNIs89

    IgNIs89 Member

    Liittynyt:
    20.05.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Myydään uuden veroinen Langaton Headset Asukselta. Ostettu 27.12.10 Jimm's PC Storesta, eivät suostuneet ottamaan takaisin kun pakkaus oli avattu (hygienia syistä).

    Tosiaan, pakkaus on avattu sen verran, että todettiin kuulokkeiden olevan väärän tyyppiset minun tarpeisiini. Pakkaus sisältää Headsetin, USB-lähettimen, Latauskaapelin, Käyttöohjeet ja kätevän kantolaukun, johon kaikki hilppeet sopivat.

    Laite on heti käyttövalmis eikä ajureita tarvita, senkun sujauttaa USB-lähettimen kiinni koneeseen ja yhdistää laitteet keskenään. Mikrofoonissa on taustamelun poisto ominaisuus.
    Laite on kokoontaitettava ja sisältää volumensäädön, virta- ja yhdistyspainikkeet
    Laite käyttää 2.4GHz tekniikka
    Käyttöaika 8tuntia
    Valmiusaika 3kuukautta
    Kantomatka 15-20m
    Paino 122g.
    Sisäänrakennettu akku.

    Lisää löytyy:
    Jimm's PC Store:sta
    ja
    Asus:lta

    Hinnaksi olen ajatellut 35€ + PK 8,5€ tai nouto Turusta
     
  2.  
  3. PPetteri

    PPetteri Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eihän nuo kovin kummalliset ole, mutta ei ole tarjoajakaan. Avokätinen tarjoukseni noista kuulosuojaimista on ehdottomasti 10 ekeä+posti


     
  4. IgNIs89

    IgNIs89 Member

    Liittynyt:
    20.05.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eihän tuo ole ei, mutta kyllä taidan odottaa korkeampaa tarjousta. Ei se minun vikani ole että markkinoilla noista kuulokkeista pyydetään pyöreästi 40€. Haluan ainakin osan rahoistani takaisin, mielellään suuremman osan :D.
    Mielestäni on törkeää ylipäätään ettei liike ota vastaan tuotetta joka on täysin ehjä ja käyttämätön, vedoten hygienia syihin!!! Kuluttaja-asiamiehelle pitäisi mennä, mutta en taida jaksaa.
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2011

Jaa tämä sivu