Käytetty,hyväkuntoinen,vaihto myös pöytäkoneeseen jossa vähintään 24" näyttö alkuperäsipakkaus+ kuitit tallella Windows 7 Home Premium 64 -bit käyttöjärjestelmä Intel Core i5-450M (2,4 GHz) prosessori 18,4" Full HD Acer CineCrystal LED LCD-näyttö ATI Mobility Radeon HD5650 1024 MB (2650 HyperMemory) 4 GB keskusmuisti 2 x 500 GB kiintolevyä lukeva Blu-ray / tallentava Super Multi DL combo - DVD-asema Acer Nplify 802.11b/g/n WLAN bluetooth 3.0 webkamera 8-kennoinen litiumionakku (kesto noin 3,5 tuntia) paino n. 4 kg Liitännät: 1 x VGA 1 x HDMI 1 x eSata 4 x USB 2.0 1 x RJ45 Ethernet kuuloke- ja mikrofoniliitäntä en saanut kuvaa liitettyä,mutta sen saa laittamalla YV oman emailin. 500€ postitus 12€ tai nouto Keminmaasta tai Torniosta sovittaessa. olen AD jäsen ollut 11.6.2006 alkaen.
tarjottu 500€,mutta ostajaa ei saa kiinni...huvinsa kullakin. vastaanotan ainoastaan todellisilta ostajilta 500€--> tarjouksia. älä tarjoile jos et ole tosissasi ostamassa!
500:llako on aikomus myydä,minkä ikäinen kone on? olen kiinnostunut ja jos laittaisi kuvankin sähköpostiini niin voidaan hieroa kauppoja. *edit ei maileja julkisesti nähtäville - Betrayed*
maksoin pyytämäsi hinnan etukäteen ja sanoit lähettäneesi acer aspire 8943g 22.03.2011,pyysin useita kertoja postin seuranta numeroa,sitä et suostunut lähettämään,tietokone ei ole tullut vielä perille vaikka sinulle sanottiin lähetyksen olevan perillä 24-25.03,joten nyt olisi aika toimia jotta nähdään oletko todella lähettänyt sen koneen,ainoa todiste siitä on postin antama kuitti jossa on myös seuranta numero
lähetyksen seuranta numeronko olet laittanut,en sellaista kyllä nähnyt.odotan edelleen sitä postin lähetyksen seuranta numeroa.
ACER ASPIRE 8943G EI OLE TULLUT VIELÄKÄÄN MINULLE VAIKKA OLEN SEN MAKSANUT,VÄITIT LÄHETTÄNEESI SEN 22.03.2011.TÄNÄÄN 28.03.2011 EI OLE TULLUT POSTIINI ENKÄ VOI POSTISTA KYSELLÄ KUN ET OLE LÄHETTÄNYT LÄHETYSTUNNUSTA JONKA AVULLA VOISI ITELLAN LÄHETYKSEN SEURANNASTA KATSOA NETISSÄ