Moi elikkäs aattelin ostaa tollasen acer predator g3610 ja kysyisin onko tämä järkevä päätös tiedän että saisin halvemmalla rakentamalla itse mutta en halua mitään virheitä koneeseen HUOM !!!! Onko gts 545 3gb kenellekkään tuttu ja toi kone ois 750 € ja intel core i 5 3100, 8gb, 1tb,gts 545 3 gb. Siinä pikaset specsit kiitos vastaneille
Aika tavalla ylihinnoitellulta vaikuttaa. Kelpaisko parempi virheetön paketti sitten tilalle, jos itsekin tiedät että niin saisi paremman?
On ylihinnoiteltu. Ei hyvä valinta, pienellä vaivalla saat rahoillesi enemmän vastinetta. Jos riittää aika ja kiinnostus tutkia niin suosittelen ostamaan itse valituista osista kuin pakettikoneen. Järestään hinta/laatu suhteelta huonompia.
Tuossa Intel-setti (Systemastoresta), joka ei ihan mahdu budjettiin, jos käyttiksen ja kasauksen lisää mukaan. AMD-setti (965BE ja AM3+ 970/990) on n. satasen halvempi.
Tuohon parempi näyttis, HD 6870 +30€ Käyttis Win7 64 bit home +110€ kasaus +30€ Kovalevy WD Blue caviar 500GB +80€ Niin tulisi hinnaksi tasan 700€ Ainiin ja poweriksi 550W XFX koska näyttikseen tarvii ainakin nopean googletuksen mukaan 2x6pin PCI-E liitäntää. 450W mallissa on vain yksi. Ei suinkaan siksi että virta ei riittäisi, 550W powerilla ja puolet yli.
Hei laittakaas tollane paketti samaan hintaan (siis halvemmaksi) http://www.gigantti.fi/product/tiet...XxByo0ekIOT2gGzWJjOjid4Z37oA4/RD0KQqSS&cma=14
Et kai tosissasi tollasta Predatorin kaltaista pakettia halua? Sen näytönohjain ei riitä medium-pelaamiseen. Jos pelaamiseen riittää vähempi kuin Vipezkin 6850, niin sitten tingit siitä, mutta ei sentään mitään GT545:ää kannata miettiä jos yhtään meinaa pelata.
no sen voi vaihtaa paremmaks mutta jos joku tekee paketin samalla hinnalla niin on kiva ja huom windows mukana yrittäkää kiitos
Ja tuhlata lisää rahaa? Miks ei voi ostaa kerralla kunnon konettta 700 eurolla. Mun kone tulee maksaa tasan 700e ja siinä tulee windowsi mukana ja se tulee sulle postiin kasattuna. Ja sillä pelataan esim Battlefield 3:sta medium/high graffoilla.
kyllä mä varmaa sen ite sitten rakennan ja kiitos vaivasta jos voisit nii mikkä specsit ja jos et jaksa nii mistä tilasit