1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pientä päivitystä ( Näyttis + power )

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi p0ntikka 28.03.2012.

1. p0ntikka

p0ntikka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuh elikkäs... Olen tänne nyt varmaan 2 ketjua jo pystyyn laittanut uuden koneen ostamisesta mutta rahat ovat yksinkertaisesti loppuneet kesken ( kuluneet ). Noh eipäs siitä enempää. Tilanne on nyt tämä:

-rahat on.
    -Näyttis + poweri pitäisi hankkia.
    -Budjetti ~280€
    Jees, nyt olemme kaikki samalla sivulla.

Elikkäs parasta mahdollista näyttistä + poweri hakusessa. Tällä budjetilla ei tietenkään mitään GTX570 osteta ;)

Eli tässä olisi minulta pari ehdotusta, olisin kiitollinen mielipiteistänne.
    Voitte myös "kasata" minulle paketin jos saatte tähän hintaluokkaan paremman.

Tässä vielä emo:

Ja tässä minun ehdotukseni:

Näyttikset:

1.
    2.
    3.

Poweri:
    1.

2.  
  3. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Poweriksi esim. XFX:n 450W/550W tai Super Flowerin 450W (parempi hyötysuhde).

Näyttis sitten linjalta HD 6850, 6870 tai GTX 560 Ti. Näyttiksen kohdalla ratkaisee tässä kohtaa lähinnä se, mikä prossu sulla on koneessa. Tehokkaasta näyttiksestä ei ole apua hitaan prossun kanssa ja päinvastoin.

4. ajaJako

ajaJako Active member

Kiitokset:
    330
    Pisteet:
    93
    Tuossa aloittajan Corsairissa on 2 (6+2) lisävirta liitintä, näissä 450w vain 1* 6-pin.
    Vaihtamalla CX sarjan TX malliin tai jopa AX sarjaan, saisi tietysti rahalla parempaa.

Tuosta vertailu vehje hinta/laatu vertailuun. Tarvitsee 2*6-pin lisävirran

5. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    En silti laittaisi lisävirtaliittimiä laadun edelle. 450W versioissa on totta tosiaan vain yksi, mutta vitosen adapterilla saa sen toisen. 550W XFX:ssä jo kaksi valmiina.

Jaa tämä sivu