1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikone raskaaseen käyttöön, 900e

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi zerp 09.03.2014.

  1. zerp

    zerp Newbie

    Liittynyt:
    09.03.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    1.Budjetti: Maksimissaan 1000e (ei tarvitse sisältää näyttöä, mutta plussaa jos sisältää.)
    2.Mitä kaikke tarvitsen: keskusyksikkö, windows7, näyttö + kasaus. Perus liitännät, päivitys mahdollisuudet..
    3.Käyttö: Raskas pelikäyttö.
    4.Kellotus mahdollisuus ei elintärkeä, mutta plussaa
    5.Muuta huomioitavaa: Mieluusti suomesta, esim jimmsiltä. Kotelo riittävän kookas tulevaisuuden räpeltelyyn, joten ei mieluusti markkinoiden pienintä laatua. Toivoisin prossun olevan inteliä.
    6.Hiiri on valmiinä, näillä mennään;)

    Kiitän.
     
  2.  
  3. BPVest

    BPVest Senior member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    17,608
    Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Tosta puuttuu koppa, prossucooleri ja näyttis

    [​IMG]

    Jostain pitäis tinkii.
     
  4. Toniman92

    Toniman92 Regular member

    Liittynyt:
    08.11.2011
    Viestejä:
    2,060
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Miks tarvitset riittävän ison kopan tulevaisuuden räpeltelyyn, mutta otat silti kasauksen liikkeessä? Eikö se ois sama sen konee kans räpellel alusta asti niin tietää mitä on mikäkin.

     
    Viimeksi muokattu: 09.03.2014
  5. zerp

    zerp Newbie

    Liittynyt:
    09.03.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    kiitos paljon kokoonpano esimerkistä, auttaa varmasti tuotteiden valinnassa!

    Toniman92, Periaatteessahan sitä olisi jo hyvä itse räpeltää, mutta en ole vielä siinä niin etevä, että uskaltaisin itse sitä alusta alkaen kasata. Tulevaisuudessa kyllä tahdon päivittää koneen sisuskalustua itse, eikä tilaakaan voi koskaan olla liikaa.
     
  6. Uppmas

    Uppmas Active member

    Liittynyt:
    03.02.2013
    Viestejä:
    2,482
    Kiitokset:
    81
    Pisteet:
    58

Jaa tämä sivu