1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikone n. 1200-1600

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi turhanen 19.07.2013.

  1. turhanen

    turhanen Member

    Liittynyt:
    18.04.2009
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuollaisella hinnalla siis olisin etsimässä konetta. Itse olen ikävä kyllä nykyisin täysin pihalla komponenteista. Vaikka HTPC-koneen kokosinkin syksyllä, on nyt hakusessa aivan erilainen masiina. Ja itse asiaan..

    Budjetti: 1200-1600€
    Tarvitsetko kasauksen?: En
    Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Win7 64bit valmiina jo. Linuxin ajattelin heittää virtuaalikoneeseen pyörimään. Mutta haluaisin jättää avoimeksi myös mahdollisuuden dual-boottiin
    Käyttötarkoitus: Pelit, sekä kasa vähemmän vaativia puuhia
    Aiotko kellottaa?: En näillä näkymin
    Mitä on jo valmiina?: vanhasta koneesta 500 GB kovalevy sekä 120 GB SSD. Kuitenkin 1-1.5TB levyn haluaisin lisää.
    Optinen asema: DVD
    Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ei ole juurikaan väliä.
    Muuta huomioitavaa:
    - Näytön koko mielellään sellaiset 23" ja ylöspäin. Kuitenkin n. 300-400 olisi näytön hinnalle yläraja. Myös toisen, nykyisen(vanhan) näytön haluaisin koneeseen pistää kiinni.
    - Ei mielellään ledhärpätyksiä, ja hiljaisuus on aina plussaa.
    - Saksasta tilaus myös mahdollista
    - Ja tosiaan, olen ostamassa vasta kuun loppupuolella.

    Jonkin verran olen ehtinyt osia vilkuilemaan, mutten minkäänlaista pakettia ole itse onnistunut saamaan aikaan, joten ajattelin kysellä täältä apua.

    Mutta tuosta voi vaikka jokaisen korvata, jos niikseen tulee.
    Onko muistijäähyille nykyään miten tarvetta/niistä hyötyä?
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2013
  2.  
  3. BPVest

    BPVest Senior member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    17,608
    Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Palaa asiaan kuun loppupuolella. Varsinki saksan tarjoukset muuttuu joka päivä.
     

Jaa tämä sivu