Eli kyselisin tästä buildista. Mitä mieltä olette? Sopivatko kaikki nyt varmasti? (en itse ole mikään nero näissä asioissa) Entä hinta/laatu suhde? Kiitokset jo etukäteen vastauksista! Asus NVIDIA GeForce GTX 760 2GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 Aerocool X-Warrior Black Edition, ATX-kotelo Asus DRW-24F1ST, polttava DVD-asema, SATA Western Digital 1TB Caviar Black, SATA 3, 7200rpm, 64MB Intel Haswell Core i7-4770, LGA1150, 3,4GHz, 8MB Asus P9D WS, LGA1150, Intel C226, DDR3, ATX Asus 23" VS239HR IPS-näyttö, 1920x1080, 5ms, 80M:1, VGA/DVI/HDMI Corsair 8GB (1 x 8GB) Vengeance, DDR3 1600MHz, CL10, 1.5V Kingston Muistien jäähdytin, HyperX Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit FI DVD, SP1, OEM PS. Näppäimistö ja hiiri kyllä löytyvät jo!
Budjetti: n. 1000 e (saa olla enemmänkin) Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Melko rankkaankin pelaamiseen Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Langallinen hiiri ja langallinen näppäimistö Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: - Paljon tilaa peleille ja muille ohjelmille
1200 euron setti. Tinkii voi emosta, kopasta, näyttiksestä ja kovosta. Prossustaki jos mennään AMD puolelle.
Olisiko mitään ideaa ottaa mielummin tuota ehdottamaani i7? Ja miksei tuo ehdottamani koppa kävisi? Ja ottaisin mieluiten windows 7:n, mutta onko windows 7 ultimate välttämätön? Ja miksi ei tuota Asus NVIDIA GeForce GTX 760? Anteeksi, kun on näin paljon kysymyksiä. Olen siis oikeastaan uusi näissä asioissa. EDIT: Pikaisen tutkimuksen jälkeen huomasi heti, miksi R9 280x GTX 760 tilalle.
Pelaamiseen i7 turha. Voit ottaa valittemas kopan ilman muuta. Win 7 mainstream tuki päättyy 2015, ei mitään järkee ostaa uutena. Ultimatella et tekis mitään.
Oukkei, elikkä koppa siis ihan ok, i5 4670k siis parempi. Itse olen kuullut vain huonoa windows 8:sta, kuulemma windows 7 parempi, mutta kyllä uskon että ei kannata. Onko tuo windows 8 sellainen mobiili-tyylinen vaiko ihan normaali? Mietein vain, että tottuuko siihen tällaisten "normaalien" windowsien käytön jälkeen. Ja suuret kiitokset jo tässä vaiheessa!
i7 kallis eikä anna pelaamisessa juuri mitään etua. Pistät boottaan työpöydälle sen Metron sijaan, sit toimii. Lisäks Classic Shell tms ja saat start menun. Sit menee hyvin.
Suuret kiitokset näistä kaikista neuvoista! Taidan näiden perusteella varmaan alkaa ostoksia tekemään. Vähän vaan vielä mietityttää, että osaanko koota tuota konetta... Mutta kiitokset vielä kerran!
Karsitaan kellotus sitten pois? Mutta missä näyttö? Haluatko 120GB vai 240GB SSD? - Xeon E3-1230V3 = i7 4770 - 240GB SSD - GTX 770
GTX 770 20e halvemmal http://www.jimms.fi/tuote/GTX770-DC2OC-2GD5-honey2, tosin tuo 2GB muisti voi tulevaisuuden kannalta jäähä pieneks, tosin huomioiden ettei GTX 770:llä saa asetuksia niin tappiin että sais tasasta hyvää FPS ja 2GB muisti jäis pieneks.