1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä Jimm's Gamer koneista? (Vai joku muu, budjetti n.1000€

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi CGY_17 05.11.2012.

  1. CGY_17

    CGY_17 Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hakusessa olisi siis uusi kone, budjetti n.1000€. Yli voi mennä hieman tarvittaessa ja näyttö löytyy jo. Itse olen niin kädetön että itse kasausta ei kannata edes ehdottaa, vaikka kuinka helppoa olisi. Mietinkin noita Jimm's Gamer valmiita konepaketteja. Siellä on useita eri vaihtoehtoja tonnin pintaan, joten onkohan noissa käytännön eroja kuinka ja mihin kannattaisi päätyä? Tarkoitus olisi pelailla esim. Skyrimiä ja Footballa Managereja sujuvasti. Muuten koneella ei mitään vaativaa tehdä. Ja jos muita vaihtoehtoja löytyy saa myös ehdotella.
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Joku muu ehdottomasti. Esim tämä paketti kustantaa tonnin pintaan kasattuna ja käyttiksen kanssa Systemastoresta:
    [​IMG]
     
  4. CGY_17

    CGY_17 Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asia selvä. Osista koottu siis menee hinta-laatusuhteessa esim. tuollaisen Jimmsin koneen edelle vaikka tarvitsisikin kasauksen?
     
  5. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Ehdottomasti. Ei tarvi kovin paljon raudasta ymmärtää, niin huomaa että Jimmsin koneissa on selvästi parantamisen varaa ja hintaa on liikaa. Esim. JIMM'S GAMER DUELIST; Huonompi prossu, vähän hitaampi näyttis ja koko setti kasattu varastokovalevyn varaan. Sikäli tyhmää, että nykykoneen hitain osa on kovalevy ja näissä se on vielä mekaanisttenkin levyjen mittapuulla hidas.
     
  6. CGY_17

    CGY_17 Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sittenpä unohdetaan noi Jimmsin valmiit koneet kokonaan. Täällä näyttikin olevan aika paljon kyselyjä koneesta 1000€ pintaan niin tarvii niitä tutkia ja varmasti toi sunkin tossa ehdottama oikein pätevä vaihtoehto.
     

Jaa tämä sivu