Jimm'sin toimitus

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi jaaha 14.08.2010.

  1. jaaha

    jaaha Member

    Liittynyt:
    23.11.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hommaamassa konetta ja lisään myös palvelun että henkilökunta kasaa koneen. Jos valitsen toimitustavaksi "Kotipaketti 21, monipaketti", tuoko posti valmiiksi kokoon kasatun keskusyksikön vai toimiiko se niin että Jimm'sin porukka vain kasaavat ja katsovat että kaikki on OK ja sitten purkavat ja laittavat postin kautta osina?

    edit: Niin, ja tosiaan mitään näyttöjä, hiiriä ja muita en ole tilaamassa vaan vain keskusyksikön.
     
    Viimeksi muokattu: 14.08.2010
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Tulee ihan paketissa. Eihän siinä mitään järkeä olisi, että kasaavat ja purkavat heti.
     
  4. jaaha

    jaaha Member

    Liittynyt:
    23.11.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo niin vähän älyttömältä kuulostaa. Kerran olen tilannut huutonetistä jotain, joten tuohon rajoittuu minun postiluukusta mahtumattomat pakettikokemukset.

    Lähinnä postin kannalta ajattelin, että onko liian painavaa tai isokokoista tai jotain yhdelle paketille kotiin asti kuljetettavaksi. Mutta kiitos että selvisi.
     
  5. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,756
    Kiitokset:
    152
    Pisteet:
    93
    No kyllä se varmaan tulee koottuna sulle, ohjelmiston ja ajurit asennat itse jos et ota sitä palveluakin mukaan.
    Tuskin he niitä kasailevat ja purkailevat, kuin rikkotuneen osan tähden, tuskin aikakaan riitäis siihen hommaan jos niitä noin paljonkin tilataan, elikä takuuasioissa ja tietty kasausvaiheessa jos joku osa on rikki.
    Se on juuri kasaus palvelu, johon sisältyy 1 takuu.
    Jos joku osa mossahtaa, lähetä kaikketi koneen silloin sinne, he tekevät työn mikä osa on hajonnut.
    Mikäli osassa on niin pitkä takuu, useiella osillahan on takuu 1-3 v. jopa 5-8 vuotta, mutta kasaus palvellulla on vuoden takuu käsitääkseni normaalisti, ellet ota siihen jatkoa joka aina maksaa lisää.
    Kannatta kysyä asiasta jimm'siltä, vaikka asiakas postin kautta tai soittaa.

    Eli piuhat koneeseen kiinni, ohjelmisto ja ajurit sisään.
     

Jaa tämä sivu