Morjes! Olisin tässä hankkimassa uutta konetta pelaamiseen ja mietin olisko itse koottu valmista parempi. Tietenkin se on siis parempi, mutta kaverilta saisin tälläisen vanhan koneen parilla sadalla: http://www.pcworld.com/product/5676...enom-ii-x4-820-2-80-ghz-mini-tower-black.html Tarkoituksena olisi pelata pääasiassa League of Legendsia, mutta Guild Wars 2 olisi toinen peli, jota en huonon koneen takia ole pystynyt pelaamaan. Miten hyvin tuolla koneella kyseiset pelit toimisivat? Toinen vaihtoehto olisi itse koottu kone 600-1000€ hintahaarukassa. Kokemusta kokoamisesta ei minulla kyllä ole yhtään, eli ehdotukset/valmiit paketit olisivat tervetulleita. Kuinka paljon pitäisi maksaa, että GW2:n kaltaiset pelit toimisivat vähintaan medium settingseillä ja hyvillä FPS:llä? Kiitos jo etukäteen! Je5u
Tonnilla saa jo erinomaisen koneen LoLia varten. Jos viitsisit täyttää, niin saadaan kunnon setti sinun vaatimuksiisi: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd
Budjetti: max. 1000€ (jos menee yli, niin pätevä syy) Tarvitsetko kasauksen?: Jos sisältyy 1000€ budjettiin, muuten kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Pelaaminen (GW2, LoL, Diablo 3) Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: - Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD (Bluray jos hinta ei liian kallis) Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Tähän en osaa mitään sanoa, hintaluokalleni paras mahdollinen Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Saksasta tilaus onnistuu -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Koneella tulisi voida pelata GW2 kaltaisia pelejä medium-high settingseillä ja hyvillä frame rateilla -Päätarkoitus pelaaminen, elokuviakin tulee hieman katseltua, mutta tavoitteena saada tehokas kone, joka kestää monia vuosia. Jos jokin puuttuu tai on pielessä, mainitse vain ja yritän selvittää asian! Je5u
Kelpaisko malleiksi hyvä emo + toimiva prossu + yhteen sopivat muistit Voimakoneeksi ( noi SF vehkeet vähenee koko ajan ja uusista ei ole tietoa) Nämä osat olis n.450 mielenkiintoa?
Fiilataan hintaa alas ja siirrytään Saksaan, eiks jo? Emolevy: Asus M5A99FX PRO R2.0 Prossu: FX-8320 /// FX-8350 Muistit: G.Skill Ares 1866MHz 8GB HDD: WD Blue 1TB SSD: SanDisk Ultra Plus 256GB Power: Super Flower Golden Modu 600W /// Seasonic G-550 /// Seasonic G-650 Blu/DVD: Bluray + DVD + polttava Tai Pelkkä DVD: Cooleri: Macho HR-02 // Scythe Mugen 4 Näyttis: Asus R9 280X DirectCU II TOP Kotelo: Nanoxia Deep Silence 2 /// Fractal Design R4 (värivaihtoehtoa löytyy myös). Edit: Damn it, käyttis piti sisältyä? Windows 8.1 64B