1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä minun kannettavaani vaivaa? Acer Aspire 5553G

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Aitle 02.04.2012.

  1. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oikein hyvää päivää te oikein viisat ihmiset! :) voisitteko te auttaa minua kannettavassani Acer Aspire 5553G olevassa ongelmassa?! hyvä jos teistä olisi apua ja se kannettava jää jumiin tuohon käynnistys ruutuun että se ei liiku siitä eteenpäin

    Kiitän kuitenkin jo valmiiksi avusta mitä saan.

    Ps. minulla on kuva jossa se vika piilee ehket [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 02.04.2012
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Kuva täytyy upata johonkin palveluun (imageshack, photobucket, aijaa.com), jotta sen voi linkittää foorumille.
     
  4. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos tiedosta.
     
  5. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mutta voisko sitä apua ruveta tulemaan pikkuhiljaa.
     
  6. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Pelkäämpä että tuolla hätistit viimeisetkin neuvojat matkoihinsa...



    Koitetaan nyt kuitenkin. Tekeekö kone tuota joka kerta käynnistettäessä ja missä vaiheessa? Pääsetkö esim. vikasietotilaan? atikmdag.sys viittää näyttisajureihin, joita pitäisi päivitellä (uudempiin tai vanhempiin), mutta eipä tuo auta jos koko Windows ei missään muodossa aukea.
     
  7. markku58

    markku58 Member

    Liittynyt:
    19.07.2011
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,sulla on jossain ohjelmassa väärä ajuri!!Kun sulla näkyy toi virhesanoma,sammuta kone suoraan virtanapista ja käynnistä uudelleen.Kun kone käynnistyy virheellisen sammutuksen jälkeen siihen ylös tulee teksti(korjaa käynnistys)Tämän jälkeen päivitä kaikki ajurit esim:CNET Tech tracker sivuston kautta saamalla ajurienpäivitys-ohjelmalla.
     
  8. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro.Joo olen korjannut asennusta ja käynnistänyt uudestaan mutta eipä auta :( Ja kun olen korjannut käynnistyksen niin sen jälkeen kone käynnistyy siihen windowsin logoon ja sitten lakkaa näkymästä ja käynnistyy uudestaan eli pakko se kai asentaa wintoosa uudestaan niin toimii ainakin sen jälkeen. Mutta kiitän avuista
     
    Viimeksi muokattu: 02.04.2012

Jaa tämä sivu