1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaipaisin apua valintaan Acer Aspire 7736ZG vs Acer Aspire 7740G

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Heidimar 22.02.2010.

  1. Heidimar

    Heidimar Member

    Liittynyt:
    22.02.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Olen ostamassa ensimmäistä kannettavaa. Kone tulee peruskäyttöön: nettiselailua, facebook ja sen pelisovellukset, sähköposti ja jotain kevyitä pelejä (esim. aapeli, älypää). Haluaisin että kone on ensisijaisesti nopea, mutta hinta toki asettaa sille jotain rajoituksia :). Olen viime päivät tutkinut tuota malliviidakkoa ja päätynyt sieltä muutamaan vaihtoehtoon, mutta toivoisin vielä päätöksen avuksi mielipiteitä asiasta enemmän ymmärtäviltä. Laitan mallit ja linkit tuohon alle. Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastaaville :):).

    Acer Aspire 7736ZG, http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/LX.PJA02.179.html
    Acer Aspire 7740G, http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/LX.PNX02.002.html
     
  2.  
  3. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ostaisin tuon halvemman. Kalliimmassa on toki uudempi, ehkä hieman nopeampi prossu ja parempi näyttis mutta kuvailemassasi käytössä ei niistä mitään etua saa.
     
  4. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
  5. Heidimar

    Heidimar Member

    Liittynyt:
    22.02.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vielä paljon molemmille vastanneille. On hieman kiirus tuon hankinnan kanssa kun tämä iänkaiken vanha pöytäkone ei pysy enää vauhdissa mukana :). Soitin vielä liikkeeseen josta aion koneen hommata ja hän suositteli 7736ZG mallia. Oli sitä mieltä että erot esim. nopeudessa ovat marginaalisia ja kun halvemmassa mallissa vielä on kuitenkin tarpeellinen hdmi-liitäntä, niin parempi valinta minulle olisi 7736ZG. Joten siihen nyt sitten päädyin ja ei muuta kuin tilausta tekemään :).

    Ja anteeksi vielä kaikille viestin tuplapostitus. Rekisteröidyin tänne vasta tänään ja ensikertalaisena onnistuin tunaroimaan jotain ;).
     

Jaa tämä sivu