1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Compaq CQ61 näyttö ei VÄLILLÄ toimi käynnistyksessä. Kyseessä alle vuoden vanha kannettava.

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi ronsil 05.08.2010.

  1. ronsil

    ronsil Member

    Liittynyt:
    06.06.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Välillä tosiaan läppärin näyttö on käynnistyksessä puoliksi harmaa ja puoliksi musta. Vikaan joskus auttaa se että irrottaa kaiken ylimääräisen irti läppäristä (eli ulkoiset kovalevyt, hiiren, ylimääräisen näytön... jne...)

    Itte mietin että olisko emossa vikaa? Onko muilla ollu samanlaisia ongelmia? Kyseessä on tosiaan alle vuoden vanha kannettava joten takuutakin on jäljellä. Ei vaan viittis viedä vielä huoltoon kun on tällä hetkellä ainoa toimiva kone taloudessa...
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,533
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Viitsi vaan, ei se itsekseen siitä parane!
    Takuuseen se voi jopa tulla kuntoon tai vaihtua toimivaan vieläpä ilman kustannuksia, edelluttäen ettet vikaa ole saanut itse aikaiseksi pudottamalla tai muuten rankeloimalla....

    Joka tapauksessa takuu kannattaa aina hyödyntää, jos sitä on.

    T: Vesku
     
  4. ronsil

    ronsil Member

    Liittynyt:
    06.06.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viitsin viedä takuuseen.

    Lopputulos oli se että kone oli kolme viikkoa huollossa, vaihdettiin emolevy (eli näytönohjain oli kuulemma paskana) ja vaihdettiin tuuletin ja siili siihen. Sitten kone makasi vielä vajaa kaksi viikkoa ostopaikan lattialla kunnes päätin mennä itse paikan päälle kyselemään konetta, sieltähän se löytyi kun sormella osoitti laatikkoa, vaikka ensin intettiin että ei kone ole tullut...

    No eipähän osteta anttilasta enää mitään. No, kone päälle ensimmäistä kertaa sama vika!!! Näyttö ei vieläkään toimi kunnolla! Kiitos HP:n huolto... Vitut! Jaksa enää kantaa sitä sinne poropeukaloiden ruuvattavaksi! Sitte kun näyttö sanoo itsensä lopullisesti irti niin avaan itse koneen ja korjaan itse KOSKETUSHÄIRIÖN NÄYTÖN JA EMOLEVYN VÄLILTÄ!!!
     

Jaa tämä sivu