1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer 7745G ongelma

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi IPOMAN 03.02.2011.

  1. IPOMAN

    IPOMAN Member

    Liittynyt:
    02.12.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä on kone jonka ostin:

    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156

    Missähän voisi olla vika kun menen esim. youtubeen tai ruutu.fi:n katselemaan videoita/ohjelmia niin näyttö sammuu ja kone menee tilttiin. On uusimmat windows-päivitykset (Win7 64bit) ja uusin adobe flash playerikin on asennettu. Näytönohjaimen ajurit on acerin sivuilta kun uusimmat ATI:n sivuilta lataamani eivät toimineet (ei edes tunnistanut näytönohjainta mobility radeon hd 5850)

    Ongelma ei ainakaan johdu selaimesta, testattu firefoxilla ja chromella

    Vika saattaa olla näytönohjaimen ajureissa? Vikasietotilassa videot toimii. Asensin uuden (eri) windowsin --> videot toimii. Asensin sitten näytönohjaimen ajurit acerin sivuilta --> ei toimi

    Mitähän tälle keksisi?
     
  2.  
  3. Tane90_

    Tane90_ Member

    Liittynyt:
    25.02.2011
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama vika! oon kokeillu asentaa kaikki ajurit uusimpiin mitä voi....
    Tähän ku joku keksis vastauksen ni helpottaisi huomattavasti.
     
  4. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Ottakaa ihmeessä Aceriin yhteyttä ja kertokaa heille, että heidän ajurinsa eivät toimi. ;)

    Itse en tähän hätään keksi muuta kuin kokeilla Windowsin omilla ajureilla, eli Laitehallinnasta bugaavien ajureiden poisto ja koneen uudelleenkäynnistys jolloin Windows asentaa näyttikselle omat ajurinsa. Tosin silloin todennäköisesti resoluutio saattaa kusahtaa...
     

Jaa tämä sivu