1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer 7735G Tuulettimet

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Some_1_ 05.10.2010.

  1. Some_1_

    Some_1_ Member

    Liittynyt:
    05.10.2010
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli siis kone meinaa ylikuumentua, aika helposti kun alkaa käyttämään vähän enemmän tehoa vaativampiin jottuihin .. normallin käyton (internet, leffat sunmuut) kyllä kestää, taino ei pysy koko päivää päällä jos näin mutta monta tuntia kuiteskin.. mutta kun taas itse pelaa FPS(first person shooter) pelejä niin meinaa kone päästä ylikuumenemaa vähän liiankin helposti.. eli mitenkäs noita tuulettimia sais hieman nopeutettua että toimis vaikka koko ajan ~60% tai yli BIOS:sista koitin kahtella mutta eipä mitään näkyny muutako koneen tietoja, jotain asetuksii mutta ei mihinkään nopeuteen tai tuulettimeen viittaavaa p*skaa

    Joitain ohjelmii tullu kokeiltuu, mutta ku asensin windowsin uusiks nii meni kaikki ohjelmat(ajurien päivitykset alko sekoilee, ei antanu asentaa/poistaa ja se asennus jäi ihmeellisesti kesken .. mutta tää on nyt korjattu) että ei oo mielessä paljoakaan mitä oon testannu

    GPU-Z antais keskimäärin ~55C kun on ollu kone käytössä..(kaikki lämmöt)

    Everesti antaa 74C tällä hetkellä(suoritin), mut toisaalta oon istunu koneella varmaan toista tuntii, sit joka seagate ST antaa 49C

    Koitin ehtii mutta aika laihoja tuloksii oli, tai sit hain väärillä sanoilla :D

    kiiton nyt jo etukäteen kaikille vastanneille

    EDIT: Kone on siis läppäri, iha tiedoks vaan ;)
     
    Viimeksi muokattu: 05.10.2010
  2.  
  3. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    On kyllä suht kuuma, jos parin tunnin jälkeen on noin korkeella prossu.

    GPU-Z ei kerro kuin näyttiksen tietoja, lataas CPU-Z. Speedfanilla voit myös säätää niitä tuulettimia.
     
    Viimeksi muokattu: 05.10.2010
  4. SAAATANA

    SAAATANA Guest

    Vaan eipä läppärissä.
     
  5. Some_1_

    Some_1_ Member

    Liittynyt:
    05.10.2010
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kone siis kok päivän ollu päällä, mut pääs nousemaan sitku tulin takas.. en tosiaankaan tiiä et oliko mulla toi GPU-Z vai CPU-Z sillon aikasemmin, ku nimi on niiin samannäköne :D

    Tota ekaa viestii kirjottaesssa taisin vahingossa pyyhkii pois yhen rivin(tai pari) jossa sanoin et speedfanilla kokeiltu, mutta ei tunnista tuulettimia

    Mitäs tuolta cpu-z:sta pitäis kahtoo, myönnän että en todellakaan oo mikään himo näitten kanssa, joten kaikki apu kelpaa .. en kuitenkaa ihan mikää noobi kuiteskaan ;)
     
  6. Some_1_

    Some_1_ Member

    Liittynyt:
    05.10.2010
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jollaki tietoo tätä asiaa koskien?
     

Jaa tämä sivu