1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer 5810T crystal eye -ongelma

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi J0nu 14.03.2012.

  1. J0nu

    J0nu Member

    Liittynyt:
    14.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs ostin tämmöisen Acer Aspire 5810T läppärin käytettynä, kunto on hyvä ja pintapuolin mitään vahinkoja ole käynyt. Ongelmana kuitenkin, ettei webcam toimi.

    Käyttiksenä windows 7 ultimate x64, ilmeisesti alunperin ollut vista, joten tätä arvelin mahdolliseksi syyksi.

    1. Olen yrittänyt asentaa useita eri ajureita useilta eri sivustoilta. Tietenkin myös acerin omilta support -sivuilta. Mitä eroa chicony:llä ja suyin:illä?
    Chicony asentuu koneelle, mutta sitä käynnistäessä ei tapahdu mitään.
    Suyin ei asennu ollenkaan, antaa virheen: "Camera not found"

    2. Laitehallinnasta ei löydy mitään webcameraan viittaavaakaan. Myöskään laitehallinnan toiminnolla "etsi laitteistoon tehdyt muutokset" ei uusia kohteita. Onko webcam piilotettu jonkun erikoisemman nimen taakse?

    Onko neuvoja vinkkejä mihin suuntaan mennä, vai vaikuttaako jo menetetyltä tapaukselta?
     
  2.  
  3. 1kke

    1kke Member

    Liittynyt:
    23.01.2012
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    laitehallinta>kuvankäsittelylaitteet>acer crystal eye webcam.
    Näin mulla acer aspire 7730g läppäri.

    Oon joskus asentanu uuden käyttiksen eikä ajurien asentelussa ole ollut ongelmia.
     
  4. J0nu

    J0nu Member

    Liittynyt:
    14.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei löydy ollenkaan kuvankäsittelylaitteita. Laitehallinnassa on myös toiminto (etsi vanha laite), sieltä löytyy kuvankäsittelylaitteista xerox ja lexmark, joten ei sieltäkään nappaa.
     
  5. 1kke

    1kke Member

    Liittynyt:
    23.01.2012
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Olisi pitänyt lukea tarkemmin että olit asentanu 64-bittisen win 7.
    Näin olen itekkin tehnyt alkuperäsesti oli vista ultimate 64, eikä ongelmia ollut että en osaa neuvoa enempää.
     
  6. Pwz

    Pwz Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2011
    Viestejä:
    217
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No eiköhän se ole käyttiksestä kiinni, varsinkin kun se on melko varmasti waretettu jostain. Jos ei laitehallintakaan löydä sitä, niin melko varmasti et saa toimimaan. Kyllä noitten kamera-ajureiden pitäis ihan suoraan asentua. Oothan valinnut Acerin sivuilta oikean käyttiksen ajurin.
     

Jaa tämä sivu