Ostin sit tälläsen acer 5738zg:n. Ajoin tossa äsken 3dmark06:sen ja tuli 7005 pojoo. Ihan hyvin mun mielestä, kun ottaa huomioon, että hintaa oli vaan vähän yli 500€. Mitäs mieltä te olette? Specsit: intel core duo t4500 2.3ghz ati mobility4650 4gd ddr3 kiintolevy 320gb
Mitäs siitä voi päätellä, että kun muissa testi osiossa oli kokoajan n.30fps, mutta niissä kahdessa "cpu-testissä" oli vaan nollaa ja ykköstä?
No sitä, että prossus on puhdas paska (tai no, äh). Mulla tulee pelkkää vitosta siinä CPU-testissä. Se kertoo myös siitä, että sun näyttikses on ihan hyvä. Aika hiton hyvä kone oikeastaan, koska 500e pakettikone ei pysty parempiin pojoihin. Hyvän läppärin olet hankkinut!
Sori offtopicista.. Tuohon läpyskään saa muuten päivitettyä prossuakin ihan kivasti, T9900 taitta olla tehokkain minkä tuohon voi laittaa ilman suurta huolta lämmöistä. X9100 prossukin saattaisi mennä, tosin hieman riippu BIOSista. Ram muistiakin tuohon saa 8GB. Kaikenkaikkiaan on kyllä hinta/teho suhteeeltaan aika maino läppäri.
Kyllä, erittäin erinomainen. Itse sain aikoinaan pulittaa kaksi tonnia läppäristä, joka ei soveltunut mihinkään edes silloin - saatika nyt
Mitäs helvettiä... Et sitten ole tainnut ikinä hyvää konetta ostaa... BTW. taitaa sigu olla liian pitkä.
Tai no, 1400 euroa Officen ja Nortonin kera 2005... Kaks tonnia noin niinkuin pyöristettynä Tä Dell ei oo kunnon kone, mutta oli niin hyvä tarjous että oli kannattava ostaa Ja sigussa on 8 riviä, eikös se tai 9 ollut raja?
Katos vaan. Oli tuossa taannoin 9 riviä ja Betrayed vaati kahta siitä pois.. No, onhan tossa liikaa kummiskin. Mukava kun huomasit, sokeus kalvaa jo meikäläistä. Hävetähän tota packardia saa muutenkin
No en menis vannomaan että kukaan on niin epätoivoinen, että rupeaa vittuilemaan parista rivistä.. Tai no, mene ja tiedä. Ennen oli muuten 8 riviä, joista yksi oli tuo gif.. Elikkäs 7 riviä tekstiä ja kuva, mutta siihen olivat modet tyytyväisiä? Pienen ihmisen päähän tässä allekirjotuksissa menee sekasin
No joo, meistä on moneen junaan. Se kuitenkin offtopicista, valtakunnassa kaikki hyvin ja ihmisillä hyvä tahto. Mainitakseni kuitenkin vielä, että oma huippuläppäri ei edes käynnistä 3DMarkia, meinaa vain kaatua koko kone. No joo, se siitä.
Oliskin. Aika jees läppäri. Vielä aiheestakin, niin hinta/tehosuhde on todellakin paikallaan, ja Tu5zmo0 voi olla koneestaan ylpeä. Ihmettelen vaan, miksei ottanut sitä vielä parempaa konetta mitä ehdotin...
No, kyllä tuokin on ihan maittava kannettava. Tuolla tosiaan kelpaa jo leveillä, jos mainitsee hinnankin. Ei kaikki tonnin (tai 1400 euron...) läppäritkään tuota kaada.
jkstone, tarkoititko siis tätä: ? No suurin syy oli, että tolla on hintaa 699€, ja tän sain expert exposta n.520€. Onko noissa mitään muuta eroa kuin näytön koko ja kovalevy? Toi 560v taisi olla vain uudelleen nimetty 4650, eikä mun vanhan koneen kovosta ollu käytössä kuin n.90GB. Niin en kokenut tuota isompaa näyttöä 180 euron arvoiseksi.