1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

3G+HP Elitebook 8530p+PS3

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Nixte 16.06.2012.

  1. Nixte

    Nixte Member

    Liittynyt:
    20.06.2010
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjes !

    Elikkä nyt tarvis neuvoa otsikossa esiintyvien laitteiden avulla netin yhdistämiseen PS3:een.

    Eli mulla on tuo DNA:n XL 4G wlan mokkulam, Nokia 700 (3G) ja Hp:n Elitebook 8530p jossa wlan sekä tietysti PS3.

    Tarkoitus olis saaha jollain konstilla noiden laitteiden avulla PS3 yhdistymään nettiin.

    Haen siis aika seikkaperäisiä ohjeita.

    Olen kokeillut Connectifyä luodakseni yhteyden mutta ilmaisversiolla ei pysty 3G nettiä jakamaan joten jos on muita mahdollisia ohjelmia tähän niin kertokaa toki.
     
  2.  
  3. Miksu789

    Miksu789 Member

    Liittynyt:
    21.11.2011
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikös mokkulas oo semmonen johon pystyy liittämään monta laitetta samaan aikaan wlanilla? Jos on, sen pitäisi jakaa netti automaattisesti.

    PS3:sessa on wlan, eli voisit sillä koittaa yhdistää siihen mokkulaan wlan yhteydellä. Sama juttu nokia 700:dalla, JOS siinä on wlan, en ole varma. Mokkulan voi laittaa koneeseen kiinni ihan normaalisti, että se latautuu, ja samalla saat 4g yhteyden koneeseen.

    Jos yrität sillä PS3:sella yhdistää tähän mokkulaan, se voi kysyä salasanaa/tai jotain verkko wlan tunnusta, niin sun pitää mennä mokkulan asetuksiin ja kattoa se salasana sieltä. Mokkulan ohjeista, mitkä tuli mukana, löytyy osoite, josta mennään sinne asetuksiin. yleensä se on jotain 192.168.0.1, tai jotain tommosta.

    Olen itse yrittänyt yhdistää samantyyppisellä mokkulalla xboxsia nettiin; se yhdisti ihan normaalista, mutta meni muutama tunti että sain siitä portit auki ja netissä oli vain yksi keskustelu, missä juteltiin sen mokkula portinavaamisesta. (englanniksi) Sitten sain portit auki, ja se toimi normaalisti, mutta katkaisi yhteyden livestä noin 15 minuutin välillä.

    Aika epäselvät ohjeet, mutta jos niillä saisit edes yhdistettyä tän PS3 nettiin :p
     
  4. Nixte

    Nixte Member

    Liittynyt:
    20.06.2010
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kiitos noistakin ohjeista, tiedän että portit pitäisi avata mutta en ole varma kuinka se tuolla mokkulalla tehdään.
     
  5. Miksu789

    Miksu789 Member

    Liittynyt:
    21.11.2011
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menet sinne asetuksiin, sama mistä katsoa sen wlan salasanan. Port forwarding -> ja http://community.us.playstation.com/thread/2991211?start=0&tstart=0 tuosta löytyy portit mitkä pitaisi avata

    "The following ports should be opened for the PLAYSTATION®Network:

    TCP:

    80
    443
    5223
    UDP:

    3478
    3479
    3658 (voice chat)"

    Saitko yhdisttettyä konsolin siihe mokkulaan?
     

Jaa tämä sivu