1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsung p2370 & nvidia geforce gt130, resoluutio ongelma!!

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Acustom 04.11.2009.

  1. Acustom

    Acustom Member

    Liittynyt:
    04.11.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli ostin tossa vasta uuden pöytäkoneen johon hommasin samsung syncmaster P2370, 23" littunäytön, jonka resoluution sanotaan olevan 1920x1080.. mutta kuinka ollakkaan. näyttoni on aivan saatanan epätarkka enkä saa säädettyä esim juuri sitä 1920x1080 resoluutiota, kone väittää silloin että "this resolution is not supported by your display". Vittu hermo menee.. kaksi viikkoa olen vatkannun edestakaisin asetuksia enkä saa mitään aikaa.. kumma juttu on että esim 1680x1050 resoluutiossa se sanoo saman jutun kun tossa aiemmin, mutta jos laitan 1679x1050, niin se toimii mutta saatanan suttuisesti.. olen asentanut koneelle kaikki mahdolliset ajurit sekä näytönohjaimeen että näyttöön.. kohta lähtee samsungi takas kauppaan jos ei ala ratkaisuja löytyä. onko jollain samankaltaisia kokemuksia tai muutenvain osaako joku auttaa??
     
  2.  
  3. Acustom

    Acustom Member

    Liittynyt:
    04.11.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    katos perkele.. ongelma ratkes.. oli väärä kaapeli koneen ja näytön välillä... kyllä nyt kelepaa!
     
  4. kakakakalle

    kakakakalle Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2010
    Viestejä:
    291
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos sulla muuten ollut TV:n kanssa ongelmia samalla kun pidät tietokonetta päällä? Mulla nykii kuva aivan mahdottomasti, jos tietokone on päällä tai edes valmiustilassa. ?

    liitännöistä: Mulla on liitetty hdmi-kaapelilla, jossa on dvi-adapteri, ja sillä tulee ihan kunnon kuva. Koleilin kyllä pelkkään hdmi-liittimeen liittää, mutta kuva oli suttua
     

Jaa tämä sivu