1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dell U2412M vs. HP CPQ LA2405x *KIIREINEN*

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi scottparker 01.08.2013.

  1. scottparker

    scottparker Member

    Liittynyt:
    22.03.2012
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs kahta 24" näyttöä olisin ostamassa liitettäväksi yhteen koneeseen. Pidemmän aikaa selailtuani vaihtoehtoja, olen päätynyt otsikonmukaisiin malleihin. Ongelma vain on, että en osaa valita näistä kahdesta kummat ostaisin. Suurin syy, miksi olen näihin kahteen näyttöön päätynyt on näyttöjen resoluutio, 1920x1200. Mutta ei siitä sen enempää.

    Dell U2412M -näytöstä olen lukenut todella paljon hyvää, ja hintakin(~240e/kpl) on todella houkutteleva tuon tason näytölle.

    HP CPQ LA2405x on taas ilmeisesti vasta hiljattain tullut markkinoille, joten siitä ei kovin kattavia arvosteluja tunnu löytyvän.. Kuitenkin olettaisin (toki voin olla väärässäkin), että kun kerran kyseessä on tuore malli, niin suht toimiva näyttö on kyseessä. Tämäkin näyttö menee samaan hintakategoriaan(~260e/kpl).

    Nyt tarvitsisinkin hieman vinkkejä, että kumman sinä itse valitsisit NÄISTÄ KAHDESTA näytöstä perusteluineen!

    Käyttötarkoitus on nettipokerin mass multitablaaminen, leffojen katsominen, yms., eli pelinäyttöjä en ole ostamassa.

    Kiitokset etukäteen tuleville vastauksille!
     
  2.  
  3. HepeHukka

    HepeHukka Member

    Liittynyt:
    01.04.2012
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Dellistä on paljon hyviä käyttäjäkokemuksia. Itselläni on Dell 30" UltraSharp U3014 IPS-monitori, LED, 2560x1600 näyttö ollut vuoden kaikenlaisessa käytössä. Pelit, elokuvat ja kuvankäsittely. Värit on mahtavat ja säädöt monipuoliset ja hyvät liitännät saa kaikki mahdolliset härpäkkeet kytkettyä. kannattaa harkita yhtä isoa näyttöä kahden sijaan vaihtoehtona. Mahtuu pelaamaan pokeria ja katsomaan leffaa yhtäaikaa samalta näytöltä. Testattu on :)
     

Jaa tämä sivu