Niin mitenkäs nyt sitten kyseinen näyttö mahtaa pelaamiseen sopia? Hintaa näyttää olevan Jimm'sissä 189€... Saako siihen hintaan laadukkaan näytön vai oisko parempia vaihtoehtoja?
Eikö kellään tosiaan oo kokemusta kyseisestä näytöstä? Huomenna ois tarkotus käydä ostaa... Meneekö rahat hukkaan?
Nyt on kokemusta vuorokauden verran ja voin sanoa, että olen tyytyväinen. Värit ok ja pelit rullaa (cod:mw2, colinMcraeDirt2)
Mites ku itekki kiinnostunu kakkos näytöks tai jopa ykkös näytöks hommaa tota ni esiintyykö valovuota minkä verran? Ymmärtääkseni tos on ne ledi lamput ruudun reunoissa ni ei uskalla ihan sokkona mennä hakee jos joka reuna mustalla pohjalla hohkaa valkosena.
Ei ainakaan mun silmiin mitää erikoista, musta näkyy mustana ja värit riittävän kylläisenä mun käyttöön. Toisaalta, en oo mikää ammattilainen, eikä hirveesti oo viime vuosilta vertailukohtiakaan.. Mun mielest toimiva näyttö.
Onko niin että pelikäyttöön riittää tuo 5ms vasteaika? Onko tuo 2ms vaste sitten turha vai? Tietää vähän mitä sieltä näyttökaupasta ostaa.