BenQ E2220HD 21,5" Full HD DVI 2xHDMI USB Mitä mieltä olette kannataako tuommoisen näytön osto? Tekniset tiedot: Hinta 185,00 Vasteaika (ms) 5 Maksimi resoluutio 1920 x 1080 Kuvasuhde 16:9 Värit (milj.) 16.7 Pisteväli (mm) 0,248 Kirkkaus (cd/m2) 300 Kontrasti / Dynaaminen kontrasti 1000:1 / 10000:1 Katselukulma vaaka/pysty (aste) 170/160 Liitännät tietokoneelle VGA, DVI, 2xHDMI Muut liitännät 4 paikkainen USB-hubi Kaiuttimet Kyllä Korkeuden säätö Ei Pivot Ei Muuta Kuuloke liitäntä. Takuu (kk) 36 Mitat: Korkeus 440 mm Leveys 516 mm Syvyys 147 mm Paino 4,2 kg Muuta: Pakkauksen sisältö: Suomenkieliset pikaohjeet, VGA-kaapeli
Hinta/laatu suhteessa omasta mielestä Benq on helv.... hyvä ja tämä ei tule sen takia että ite omistan Benq näytön. Itse ostaisin jos nyt tartteis vaikka näytön ja riippuu hinnasta
Itsekin olin ostamassa tuota mutta päädyin G2420HDBE-näyttöön kun oli isompi mutta lähes saman hintainen ja koska en tarvitse usb tai HDMI-liitäntöjä saati kaiuttimia.
Itelläni on kyseisen näytön isoveli E2420HD HDMI kaapelilla kiinni Radeon HD4600-sarjalaisen perässä kiinni ja hyvin pelittää! Teknisesti kuvakokoa lukuunottamatta härpäkkeet ovat ilmeisen identtiset. Kaiuttimet on turhat, mutta niiden takia et varmaan E-sarjaa olekkaan kattelemassa. Katselukulmat hyvät ainakin omaan tarpeeseen erittäin kelvolliset. Kattelen näyttöä joko suoraan edestä työpisteellä istuessa tai sitten ~3m taaempana kolmen istuttavalla sohvalla ja reunapaikoilta ei vielä muutoksia kuvassa huomaa. Korkeussäätöähän näytössä ei ole, mutta en kyllä sitä ole koskaan huomannu kaipaavanikaan. Simppeli ulkoasu, tyylikäs ja kätevä käyttää. Itse ostin tän aikanaan kun makso vielä ~250€ ovh. tosin kauppias tyri ja möi vahingossa 150€ hintaan. Tämän huomattuani vasta kotona vähän jo kokeiltuani ei tehny mieli viedä takasin.. ..eikä muuten vuoden päästä tästä tee mieli vieläkään!