1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Internet yhteys oletettua hitaampi Dlink 615v2

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi Kiviukko 09.09.2010.

  1. Kiviukko

    Kiviukko Member

    Liittynyt:
    22.02.2008
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ongelmana on ollut jo aika pitkään sellainen juttu että välillä netin nopeus tippuu todella paljon. Nettiä käyttää kaksi ihmistä mutta olen tarkistanut ja kummallakaan ei ole mitään ohjelmaa päällä mikä veisi kaistaa. Yhteys tippuu 10Mb:stä 1-3Mb:hen ja se tapahtuu aina yht'äkkiä ja on noin jokusen päivän.

    Olen ajanut virustorjunnan ja Spybotin jo muutaman otteeseen mutta nekään eivät löytäneet mitään. Olen myös resetoinut modeemin moneen otteeseen mutta sekään ei tunnu auttavan

    Toisena ongelmana on sellainen että joskus nettiyhteys pätkäisee ja ei päästä googleen mutta päästää muille sivuille, ja sitten joskus se ei päästä mihinkään mutta lataukset ja nettipelit toimivat moitteetta.

    Yhteyden tarjoajana toimii DNA ja yhteys on 10Mb/1Mb ja Netti toimii reitittimen kautta Dlink 615v2

    Speedtestin viimeisin tulos oli 2,75Mb/s Download ja 0.95mb/s Upload ja Pingi oli 35ms

    Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja nyt en ole 100% varma että korjasivatko ne nopeuden normaaliksi koska nyt tulee normaalivauhtia. Jos se nyt hidastelee niin se pitää käyttää DNA kaupassa tarkistuttamassa
     
    Viimeksi muokattu: 10.09.2010
  2.  
  3. Nokia5000

    Nokia5000 Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2010
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos on f-secure niin katso mikä vie kaistaa.
     

Jaa tämä sivu