1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 ja TVersity

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Jalkk3ri 11.09.2009.

  1. Jalkk3ri

    Jalkk3ri Member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koska me NooBit ei saada harrastaa haudankaivuuta pistän aiheen uudestaan henkiin.

    Eli Pleikkarini ja TVersity ohjelman yhteys vain katkesi. Pleikka pääsee edelleen nettiin, mutta TVersityä ei löydy edes uudelleen asennuksen jälkeen. Missä v******A on vika???

    Käytän Windowsin palomuuria, siellä on ohjelma ja portti sallittujen listalla. Mitä enää voin tehdä?
     
  2.  
  3. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kokeile nyt ekaksi käyttää sitä palomuuria pois päältä ja testaa yhteys niin saa sen ainakin suljettua pois.
     
  4. Jalkk3ri

    Jalkk3ri Member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkennetaan vielä tuota yöllä suuressa vihassa tehtyä viestiä.

    Palomuuria olen räpsinyt päälle ja pois. TVersityhän pistää wintoosan palomuurin asetukset kuntoon. Koitin myös PS3 media center ohjelmaa, joka oli jäänyt lyhyen kokeilun jäljiltä, ei toimi. Latasin uuden version se toimi. Buuttasin koneen niin ei toimi. Pistin windows media playerin jako puuhiin, toimi, mutta kaikki koittaneet varmaan tietää kuvan laadun.

    Nettiyhteys toimii ja tulipa ladattua nhl10:n demo.

    Tuskastuttaa lievästi.
     
  5. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja olet buutannut myös pleikan sen ollessa kytkettynä ja ohjelma päällä. Miten on PS3 media centerin kohdalla tilanne javan päivityksen suhteen. Se auttoi mulla. Itse olen siirtynyt nykyään 100% katsomaan elokuvat ym. muistitikun kautta juuri noiden yhteys/nykimisongelmien vuoksi. Tikku kun ei nykyään paljoa maksa.
     
  6. Jalkk3ri

    Jalkk3ri Member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä tämä mystinen vika näytä mihinkään menevän. Taidan ottaa neuvosta vaarin ja hommaan kunnon ulkosenkovon. Eipä tarvi kikkailla enää edes yhteysongelmien kanssa, vaikka TVersity oli suht ongelma vapaa.
     
    Viimeksi muokattu: 15.09.2009

Jaa tämä sivu