1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 160Gb Slim Lisätuuletin

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi gopro 19.02.2012.

  1. gopro

    gopro Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2012
    Viestejä:
    168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei! Mulla on ps3 ja aika kuumaks menee aina parin tunnin pelaamisen jälkeen enkä halua että menee rikki. Osaisiko joku auttaa minua, että mistä etsisin tuulettimen siihen?
    Googlella en löytänyt oikein...
     
  2.  
  3. jonri

    jonri Member

    Liittynyt:
    17.03.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    amazon.co.uk --> hakusanaksi esim "GAMEKRAFT Horizontal LED Gaming Stand Cooling Fan for Sony Playstation PS3 / Slim Xbox 360 Console" niin löytyy yksi tuuletin josta olen kuullut kehuja.. omaa kokemusta ei ole
     
  4. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tähän tulee vastaus melko myöhään.. Itselläkin on kyseinen PS3:n malli, pelailen tuolla yleensä sen 2-3 tuntia putkeen, lämpimäksihän tuo tulee, mitä nyt on tuon kaks ja puoli vuotta ollu , ei oo mitään vikaa tullut. Ei luulisi hirveästi tuon lämpenemisen vaikuttavan tuohon käyttöikään. Saatan toki olla väärässäkin, sanokoon joku viisaampi mitä on asiasta mieltä.
     
  5. bassoman

    bassoman Member

    Liittynyt:
    18.11.2011
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei! Näin ainakin gamestopissa pleikkarin alle jätettäviä jäähdytinaluslevyjä (samanlaisia kuin läppäreille, mutta ps3.selle lisensoituja)ja luulisi näiden korjaavan ongelmasi. Jos haluat netistä ostaa halvempia niin luulisi näitä löytyvän esimerkiksi VPD:stä. Jos näistä paikoista ei löydy enää jäähdytinlevjä niin pitäisi normaalinkin läppärille suunnitellun jäähdytinlevyn korjata ongelmasi,sillä sehän vain ottaa virtaa usb:stä ja toimii samalla tavalla pleikkarinkin kanssa.
     

Jaa tämä sivu