1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NHL 12 jumiin kausimodissa PS3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Frank_Drebin 20.02.2012.

  1. Frank_Drebin

    Frank_Drebin Member

    Liittynyt:
    10.02.2012
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kausimuotoa pelatessa peli menee jumiin jatkuvasti. Eli kun olen pelannut n.10 peliä kautta niin seuraavaan päivään/otteluun simuloidessa peli menee jumiin. Eli jää siis siihen "simuloidaan" tilaan. Ja kun käynnistän koneen uudelleen ja yritän samaa niin taas jumissa, ei etene vaikka kuinka monta kertaa yritän. No aloitin uuden kauden ja taas sama juttu, mutta eri "pelipäivään" jäi jumiin. No poistin sitten kaikki asennukset kovalevyltä ja aloitin kaiken uudestaan, mutta sama tapahtui taas. Eli en pysty pelaamaan kausimuotoa kuin alle 10 peliä ja peli jumiin. Levyssä ei näy mitään naarmuja tai muutakaan epänormaalia. Muilla samanlaisia ongelmia? Oisko jotain ratkaisua? Laajakaistaa mulla ei ole, mut onkohan tuohon tullut jotain päivityksiä mika vois helpottaa tätä tuskaa?

    -Frank
     
  2.  
  3. gopro

    gopro Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2012
    Viestejä:
    168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla jää jumiin kun yritän lataa "Be a Pro" peliä. Se lataa 100% ja jää siihen. Odotin noin. 5min eikä tapahtunut mitään. Käynnistin uudelleen koitin, ei toimi. Apuja tarvitaan!
     
  4. Refl3xi

    Refl3xi Member

    Liittynyt:
    14.07.2011
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Älä kirjaudu PsN tunnuksella nettiin. Itsellä ainakin toimii nuin.
     
  5. nasselii

    nasselii Member

    Liittynyt:
    14.04.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    haha legendaarinen ongelma! sama vika kaikissa änäreissä! PS1 ajoilta asti...
     

Jaa tämä sivu