1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

160 gt vai 320 gt?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Tamska 09.01.2011.

  1. Tamska

    Tamska Member

    Liittynyt:
    30.12.2009
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kumpi on kannattavampi ostos, 160gt Ps3 vai 320 gt Ps3? Että onko sillä lisätilalla oikeasti paljoa väliä?
     
  2.  
  3. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no jos löytyy jokunen reilu 100 peliä niin voi toi 160 gb lähestyä jo loppua. pelin asennuksethan sen muistin vie. eihän peliä ole pakko asentaa kaiketi kovolle, mutta nopeutta vain latausaikoja silloin. musiikki ja kuvat eivät vie lähes mitään. paljonko on 160bg:n ja 360gb:n hinta ero?
     
  4. FuFa

    FuFa Regular member

    Liittynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni 320gt. Mitä isompi kovalevy sitä hitaampi lukunopeus mutta ero ei ole suuri. Eroa 40 gigasesta 320 gigaseen ehkä pari sekunttia kauemmin hauissa, välillä enempi.
     
  5. japezy

    japezy Member

    Liittynyt:
    28.10.2009
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Totatota, eilen ite ostin ps3 slim 160gb ja on aika säälittävää ettei sony enää tee normaaleja kunnon ps3... No tuota en usko että saat edes 160gb täyteen ja tämä oli vissiin joku uusi versio josta ei oltu mainittu, Nimittäin kaveril on normi 160gb slim ja ite ostin justiin saman. Ainakin luulin. Täs mun omas on takana tuuletinaukot, kaverilla sivussa, Mun oma tukee kaikkia muistitikkuja-muistikortteja joiden paikka on oikeassa alakulmassa edessä. Ja pysyy helpommin kylmänäkin ja jotenkin huomasin ettei tule mulla ärsyttäviä lageja kun menee savuihin mw kakosessa kun kaveril tulee. En tiiä mistä on kyse mut eipä sil kauheesti oo eroa 320gb ja 160gb, Säästät vaan pitkän pennin 160gb ostaessa minkä voit sitten tuhlata esim. Black opsiin yms...
     

Jaa tämä sivu