1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF600PVRc päivitys

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Tykkimies 11.01.2010.

  1. Tykkimies

    Tykkimies Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin moisen masiinan ja kuten moni muukin, en saa kotiverkkoa pelittämään. Omistan vain USB kaapelin ja olen yrittänyt ohjeen mukaan päivittää ohjemistoa (v. 3.41). Teen kuten ohjekirjassa sanotaan, mutta en saa konetta päivitettyä. Olen ladannut tuon TDFN_USB:n (Vistalle) ja avaan ja downloadaan sillä Topfieldin sivuilta tuon ohjelman. Lataus jää sellaiseen tilaan, että "message" kentässä lukee Wait download ja File name kohta on harmaana. Tämä ei tästä muutu. Oheessa sanotaan, että paina Stop ja peruuta lataus ja käynnistä boxi. Teen näin, mutta ohjelmisto on edelleen vanha tammikuulta 2008. Miksi näin? Mitä minun pitäisi tehdä?

    "Lisäys"
    USB:llä saan kyllä TAPeja siirrettyä. Asensin yhden uuden EPG:n, mutta vaimo haluaisi alkuperäisen takaisin. Miten se onnistuu? Poistin tiedostot ja palautin tehdasasetukset, mutta ei se ainakaan sillä palautunut.
     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2010
  2.  
  3. Tykkimies

    Tykkimies Member

    Liittynyt:
    24.11.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No nyt sain päivitettyä. En tajunnut, että Toppy pitää sulkea imuroinnin ajaksi. Sitä ei ohjeessa sanottu, kunhan kokeilin. Samalla palasi myös vanha epg.
     
  4. poude

    poude Member

    Liittynyt:
    21.02.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on aivan sama ongelma menossa. Ei vaan millään lataudu boksille toi uusin ohjelmaersio. Kuinka kauan siinä latauksessa meni? ite olen yrittänyt molemmilla tavoin; laite päällä ja pois==> eikä onnistu millään. Boksin kun laittaa päälle visva valittaa ettei ohjelmaa löydä, oiskohan siinä korjaus ongelmaan?
     

Jaa tämä sivu