1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF600PVRc+ Altair

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Datanen 21.01.2013.

  1. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Eli olen siirtänyt tuon ohjelman avulla monia elokuvia omalle Win XP koneelleni onnistuneesti. Kuitenkin osa elokuvista ei lähde "toistumaan" esimerkiksi VLC mediasoittimessa? Ne kyllä siirtyvät tietokoneen levylle hyvin mutta eivät toimi. Ja elokuvat ovat tulleet ei maksukortti kanavilta.

    Mitä voisin tehdä? Olen toki yrittänyt sillä toisella avoimen lähdekoodin Altair tapaisella ohjelmalla mutta se ei ole auttanut. Pitäiskö yrittää muutaa topfield .rec tiedostomuoto toiseen formaattiin kuten esim .avi?
     
  2.  
  3. vjhl2000

    vjhl2000 Member

    Liittynyt:
    05.10.2005
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse olen leikannut editorilla ( DVR Studio Pro ) alusta muutaman sekunnin pois, niin sen jälkeen vlc lähtee yleensä toimimaan. Joku ihme puute nimenomaan vlc:ssä, kun ei kaikki tiedostot kelpaa. Pitäisi kai lähettää joku tiedosto malliksi, että voisivat yrittää parantaa softaansa.
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kiitos neuvosta! Leikkasin pienen pätkän pois elokuvan alusta ( Mainoksia) yhdellä editointi ohjelmalla ja sen jälkeen VLC alkoi toistamaan sitä.
     

Jaa tämä sivu