1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield 5100pvr(t) kovalevy yskii..?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi yeast73 03.11.2009.

  1. yeast73

    yeast73 Member

    Liittynyt:
    21.01.2008
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok..alkoi toppy oireilemaan..käynnistäessä laite alkaa roksuttelemaan aivan kuin oisi aloittamassa tallennuksen tai jotain..sitten hiljenee ja taas roksuttelee..
    Tallennettujen tiedostojen kansioon pääsee vain välittömästi käynnistyksen jälkeen..ja tallenteet toistaa ok. Mutta jonkin ajan kuluttua ei tiedosto aukea, menusta "tallennus" palkki on poissa pelistä.
    Laite ei anna ohjelmoida / tallentaa mitään..
    Kerran olen saanut epg:stä ohjelmoinnin sisään..niin laite ilmoitti kovalevyn olevan täynä, mikä ei pidä paikkaansa...

    Eli tunnistaisiko joku oireista onko kovalevy sökö vai konkat? joista jotain ketjuja olen löytänyt..
    Toppyn tekninen tuki antoi ohjeet, että virrat pois pidemmäksi aikaa, mutta eipä se nyt auttanut mitään..
    Lapsilta löytyy hieman tuoreempi Samsung, saman kokoisella levyllä. Onko se kuinka suuri operaatio vaihtaa kovalevyä samsungista toppyyn testimielessä että onko se vika siinä..vai sattuuko tuo samsungin levy toppyyn?
    Löytyykö kädestäpitäen ohjeita kovalevyn vaihtoon joltain sivustolta? Kautta mitä kusantaa uuden levyn osto ja mitä mallia / tyyppiä sen pitäisi olla..?
    Kiitos etukäteen vinkeistä!!
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2009
  2.  
  3. toppeli

    toppeli Member

    Liittynyt:
    26.03.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos boxilla ikää noin 2vuotta tai enemmän, niin todennäköisesti sekä powerin konkat, että kovalevy. Tuolla jotain ohjetta http://toppyharddrive.blogspot.com/ , jos päädyt sata-levyyn, niin tosi ronkeli aparaatti adapterista. En tiedä onko tuon ohjeen adapteri toimiva vai ei.
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2009
  4. RaijaSinikka

    RaijaSinikka Member

    Liittynyt:
    17.11.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ihan sama vika. Laite on TF5100, ostettu maaliskuussa 07. Hieman ottaa päähän, kone maksoi 590 euroa. Muissa telkkareissa olevat halvat digiboksit toimivat moitteetta.
     

Jaa tämä sivu