1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TV hakusessa, neuvoja kaivataan!

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Harmiih 14.09.2009.

  1. Harmiih

    Harmiih Member

    Liittynyt:
    17.01.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iltaa!

    Tässä useamman päivän jo pähkäillyt, että uusi telkkari pitäisi saada, mutta runsaudenpulan takia alkaa pieni kuluttaja olemaan aivan hukassa lcd-telkkarien maailmassa. Budjetti on tuossa 600e kieppeillä, joten 42" full-hd:t saa aika lailla unohtaa.

    Gigantista löysin LG 37LF2500-mallin (full-hd), joka tulisi maksamaan 589€ +toimituskulut. Kokemuksia kyseisestä televisiosta haluaisin.

    Jos yllämainitusta hintaluokasta ei kohtalaista full-hd:ta löydy niin 32" hd-ready olisi varmaankin sitten toinen vaihtoehto, mutta niistä en sitten taas 600€ haluaisi maksaa, joten otan mielelläni vastaan ehdotuksia myös kohtalaisen edullisista, mutta kuitenkin hinta/laatu-suhteeltaan hyvistä malleista.

    Kiitos jo näin etukäteen!
     
  2.  
  3. Niamu

    Niamu Member

    Liittynyt:
    11.03.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos olisin sä ni säästäisin hiukan ja ostaisin 32" v5800 (n.769€) tai w5800 (n. 879€) telkun.

    Ite en kyl luota noihin lg:n töllöttimiin
     
    Viimeksi muokattu: 22.11.2009
  4. req

    req Member

    Liittynyt:
    08.03.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekin tässä telkkaria hommaamassa ja samasta hintaluokasta (eli noi braviat menee hiukan yli). Olen pitänyt LG laitteita ihan toimivina, sekä niillä on laadukas LCD-paneeli (plasmoista en tiedä). Toinen mitä olen harkinnut on Samsungin LE40B535XXE (40") tai LE37B535XXE (37"). Tietysti plasma televisioiden hinnat on tullet nyt alas niin voi olla että kannatta pitää niitäkin silmällä.
     
  5. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niamu mikähän LG:n televisioissa on niin erikoista ettet niihin luota? Oletko kenties omistanut kyseisen merkin television? samalla tavalla se 2000€ supertelevisio voi hajota viikossa kuin halvin romukin. elektroniikka vain on sellasta ettei sen varaan kananta laskea ihan kaikkea. gigantissa ja expertillä kyselin noita luotettavuus asioita niin sony oli kirkkaassa kärjessä takuu huoltoon tulleista merkeistä...LG yksi parhaista.

    Itse omistan LG:n 42LH3000 ja erittäin tyytyväinen olen. oli paras kuvanlaatu digilähetyksissä siinä hintaryhmässä kun liikkeessä vertailin. ja onhan niissä LG:issä markkinoiden paras pikselitakuukin vielä kaupanpäälle :)
     
  6. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Itellä on tuo samsungin 40" B530 mallin full hd telkku ja kyl täytyy sanoa et rahoille sai vastinetta. Verkkokaupassa kyseinen telkku 628 € http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=39773

    Kuva on ainaki tosi hyvä ku jakso tehdasasetukset muutella ja musta on mustaa eikä valovuotoja esiinny. Jos ny jotai moitteen sanaa etsimäkkä ettii ni onha ne valikot vähä sekavat ja kaukosäätimessä nappeja nii pirusti, mut kyllä ne nopee sisäisti ja eipä tuolla valikoissa tartte käydä ku sillon alussa vaan säätämässä asetukset kohdilleen.

    Tuo malli ainakin verkkiksen infon perusteella päivitettävissä ohjelmallisesti B535 malliksi, joten ei kannata sitä 50€ euroa maksaa lisää että saa sen B535 mallin. Itse päivitin telkun softan B535 mallin softalla, mut en tiiä toimiiko hd viritin koska itse asun antenni taloudessa.
     
  7. disa321

    disa321 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2008
    Viestejä:
    404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi,

    Mulla ois sama budjetti, mutta olen päättännyt TV:t. En tiedä kumpi noist kannattais ostaa:LG 32LH3000 32" Full HD LCD-televisio hinta olis 482.9€ tai sit LG 37LF2500 37" Full HD LCD-televisio 516.90 €. Molemmat ovat VK:sta.

    Tarkoituksena olis sitte tehdä tost TV:stä toinen näyttö, että voi pelailaa pelei, kattoo leffoi. Yksinkertaisemmin sanottuna kaikkee sitä mitä muutenki voi tehdä koneel ja kyl mä siit ihan normaalei kanaviakin aijon katsoa. Kumpi noist ois parempi?

    Kiitos avusta.
     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2010
  8. Sedrikki

    Sedrikki Member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terp.

    LG 37LF2500 on tämän hetken suosikkini saatavuuden ja hinnan ansiosta.
    Siksi haluaisinkin tietää, aiheutuuko vain kahdesta HDMI -liitännästä harmaita
    hiuksia (Blu-ray -masiina + viritinvahvistin) ja onko dynaamisen kontrastin
    (50 000:1 vs. 80 000:1) ja vasteajan (5 ms vs. 3 ms) kamppailuissa mitään _todellista_
    merkitystä? Koska jos on, valintani kohdistunee LG 37LH4000:seen.

    Kiitokset mielipiteistänne...
     
  9. Baccu

    Baccu Member

    Liittynyt:
    29.01.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    @Henry79

    Ootko pelaillu tuolla B530:lla? Ite miettiny samaa, mutta ei viitti ostaa, jos pelaamisesta ei tuu mitään...
     

Jaa tämä sivu