1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony 32EX520 kysyttävää

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jvarjus 31.08.2011.

  1. jvarjus

    jvarjus Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisi hyvin nopeasti saatava apua että onko tuo Sony 32EX520 ollut hyvä teille? Minulla on Playstation 3 -pelikonsoli joka onkin eniten käytössä joten jos jollakin sellainen on niin miten se on toiminut kyseisen telkkarin kanssa ilman että se pätkii? Nykyinen telkkarini on KDL-32V5610 eikä pleikkari näytä pitävän siitä ollenkaan kun se tekee sitä että koko kuvasignaali katoaa 5 sekunniksi satunnaisesti (kerran päivässä yleensä) vaikka minulla on huippukaapelia ja pieni veto ilman vahvareita eli suorakytketty. Eli kokemuksia Sonyn 32EX520 telkkarista niin tiedän vähän.
     
    Viimeksi muokattu: 31.08.2011
  2.  
  3. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Juuri ko mallista ei kokemusta, mutta EX500 sarjalainen on pelittänyt pleikkarin kanssa kohta vuoden päivät ilman tuollaista ongelmaa. Suosittelen mallina tuota, on hyvä.
     
  4. jvarjus

    jvarjus Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm, nuo EX500 sarjalaiset näyttää siis toimivan. Olen toisaalta kuullut että nuo EX -malliset ei ole tökkinyt pleikkarin kanssa joten hankinpa sitten sellaisen. Kiitoksia todella paljon, nykyinen romu lähteekin tästä kävelemään ja EX500 tai uudempaa sarjalaista tilalle.
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2011

Jaa tämä sivu