Olisi hyvin nopeasti saatava apua että onko tuo Sony 32EX520 ollut hyvä teille? Minulla on Playstation 3 -pelikonsoli joka onkin eniten käytössä joten jos jollakin sellainen on niin miten se on toiminut kyseisen telkkarin kanssa ilman että se pätkii? Nykyinen telkkarini on KDL-32V5610 eikä pleikkari näytä pitävän siitä ollenkaan kun se tekee sitä että koko kuvasignaali katoaa 5 sekunniksi satunnaisesti (kerran päivässä yleensä) vaikka minulla on huippukaapelia ja pieni veto ilman vahvareita eli suorakytketty. Eli kokemuksia Sonyn 32EX520 telkkarista niin tiedän vähän.
Juuri ko mallista ei kokemusta, mutta EX500 sarjalainen on pelittänyt pleikkarin kanssa kohta vuoden päivät ilman tuollaista ongelmaa. Suosittelen mallina tuota, on hyvä.
Hmm, nuo EX500 sarjalaiset näyttää siis toimivan. Olen toisaalta kuullut että nuo EX -malliset ei ole tökkinyt pleikkarin kanssa joten hankinpa sitten sellaisen. Kiitoksia todella paljon, nykyinen romu lähteekin tästä kävelemään ja EX500 tai uudempaa sarjalaista tilalle.