Joo eli saisin gigantista tuon LG:n 42" telkkarin "naapurialennuksella" 650€. Onkos täällä porukalla kokemuksia tuosta laitteesta? mitä olen lukenut netistä jotain kommentteja niin on saanut haukkuja äänen toistosta ja turhan kovasta tv äänestä jos kuuntelee tv:n omista kaiuttimista mutta itelläni tulee siihen kotiteatteri kiinni joten ei pitäisi olla tuota ongelmaa. mutta jos jollakin olisi jotain kokemuksia tuosta laitteesta niin vielä olisi vajaa 2 viikkoa aikaa muuttaa ostopäätöstä. kyseessä on siis ensimmäinen lcd televisioni ja se korvaa vanhan kuvaputkipa**an joten varmasti siihen verrattuna ainakin parannusta luulisi olevan
Itse en kyl ostais ku noissa lg:n paneeleissa on ollut jonkin verran vikoja mutta ei tuo hintakaan kyl mikään paha oo ja ainahan takuu on jos vaan jaksaa juosta töllöttimen kanssa.
paneeleissa vikaa? tollasta en ole kuullutkaan mut onhan noissa lg:n telkkareissa markkinoiden paras pikselitakuu ja gigantti on kuitenkin tossa ihan vieressä niin ei se nyt kauhee vaiva ole vaihtaa uuteen jos jotain ongelmaa tulee mut jos kerta muita ongelmia ei ole niin kai mä tuon sit otan.
LG:n malleissa pieniä juttuja on tullut eteen - jotkut yksilöt sirisee - minimi volume on aikas "kovaääninen" etenkin yöllä jos muut nukkuu onhan gigantissa se 30 päivän palautusoikeus jos ei laite miellytä
joo tosta sirinästä ja kovasta äänestä olen kuullutkin mutta sen ei pitäs olla ongelma jos televisioon kytkee ulkoisen äänilähteen esim. kotiteatterin minun tapauksessani
Itse hankin eilen eli 10.12.2009 ja ei ole tarvinnut katua,liitetty kotiteatteri sarjaan ja toimii hyvin,kuvan laatu ok ja muutenkin kelpo ostos.
itse ostin kanssa kyseisen mööpelin 4. päivä ja samoin olen ollut erittäin tyytyväinen. minun amatöörisilmille kuvanlaatu on jopa todella hyvä . eikä ollut ainakaan minun yksilössäni noita ääniongelmia ilman kotiteatteriakaan.