1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Muutama ongelma Philips 40PFL5605H

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi napretep 18.05.2010.

  1. napretep

    napretep Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tänään itselleni mallin 40PFL5605H. Ensivaikutelma kuvasta erinomainen! Muutamia ongelmia tuli kädettömälle heti asennusvaiheessa, joten pyytäisin apua teiltä viisaammilta.

    1. Miksi en saa kuvaa näkymään digiboksilta hdmi-kaapelia käyttäen (Lisää laite jne.)? Scartilla onnistuu hyvin.

    2. Miten onnistun siirtämään äänitulon kaiuttimiin, jotka olen liittänyt audio OUT R/L kohtiin television takana? Mitä asetuksia minun on muutettava ja missä?

    Käyttöopasta olen selaillut useampaankin otteeseen, mutta tuloksetta ovat kokeilut päättyneet. Varmasti onnistuu helposti joitain asetuksia muuttamalla ja te viisaammat voisitte tosiaan auttaa.

    Kiitokset jo etukäteen vastauksista!
     
    Viimeksi muokattu: 18.05.2010
  2.  
  3. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Vastaan tuohon kakkoskohtaan. Audio IN liitännästä et mitenkään. Kytke ne audio out liitäntään, jos sellainen löytyy.
     
    Viimeksi muokattu: 18.05.2010
  4. napretep

    napretep Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitikin toki kirjoittaa OUT-liitännät. Ne siis kyseessä enkä löydä asetuksista tai valikoista kohtaa mistä saisin muutettua äänen noihin erillisiin kauttimiin television omista.

    edit. Edelleen korjausta viesiin, eli tosiaan olit oikeassa. Kun tarkemmin tsekkasin niin kyseessä tosiaan ulospäin liitännät noista. Ääntä saa ilmeisesti pihalle HDMI:llä ja SCART:in vieressä olevasta Digital Audio Outista sekä ilmeisesti onnistuu ottamaan äänen ulos sopivalla adapterilla myös (3,5mm plugi -> Stereo RCA) takana olevasta kuulokeliitännästä.

    Pitää katsoa, miten tuo minun tapauksessa parasta toteuttaa, kun kyseessä siis tavalliset stereot ja sen kaiuttimet. :/ Vanhassa Samsungin LCD-telkkarissa nuo toimivat vallan mainiosti.
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2010
  5. napretep

    napretep Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    HDMI-ongelma ratkaistu, kiitos! Käytössä siis Topfieldin TF600PVRc digiboksi ja digiboksin astuksista HDMI-lähtö piti muuttaa alkuperäisestä 576p -> 1080i. Ja nyt toimii moitteettomasti myös HDMI:llä.
     

Jaa tämä sivu