1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tomb Raider-pelien musiikit?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi beerworm 19.04.2010.

  1. beerworm

    beerworm Member

    Liittynyt:
    19.04.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaisikohan joku auttaa seuraavan ongelman kanssa?

    Tarkoitus olisi pelata custom firmwarella pleikkariykkösen Tomb Raider 1 ja 2 pelejä niin, että myös pelien musiikit soisivat.

    PSP on fat-mallia ja siinä oli ostettaessa System Informationin mukaan firmware 5.50 Gen-A (Full). Firmwaren vaihdoin myöhemmin ohjetta noudattaen 5.00 M33-6:ksi ja se onkin nykyinen käytössä oleva firmware.

    Olen kokeillut muuttaa rompuillaan olevat pelit UltraISO:lla ja Alcohol 52%:lla .BIN/.CUE-muotoon jotka olen sitten muuttanut PSX2PSP-ohjelmalla (v.1.4.2) EBOOT-tiedostoiksi. Nuo tiedostot olen sitten siirtänyt Playstation ID:n mukaan nimettyine kansioineen PSP:n GAME-kansioon (Eli kansiorakenne on Tomb Raider ykköselle: PSP/GAME/SLES00024/EBOOT.PBP).
    Olen kokeillut myös muuntaa romput CloneCD-muotoon (.IMG/.CCD/.SUB) ja muuttanut taas levykuvan PSX2PSP:llä EBOOT-muotoon. Musiikkeja en ole saanut toimimaan kummallakaan levykuva-formaatilla. Molemmat romput ovat ihan Suomesta ostettuja PAL-versioita.

    Kun painan pelin käynnistyessä R-nappulan pohjaan ja valitsen listalta minkä tahansa pops-version, laite antaa vain mustaa ruutua ja PSP täytyy käynnistää uudestaan. Listan ylimpänä on 3.00 pops ja toiseksi alimpana on 3.72 pops. Jos taas valitsen listan alimpana olevan "Original from Flash"-vaihtoehdon molemmat pelit kyllä toimivat ja videopätkät pyörivät pätkimättä, ainoastaan nuo musiikit (ja puheet jotka myös ovat levyillä cd-raitoina) puuttuvat.
    Ensimmäisen Tomb Raiderin päävalikossa ehtii musiikkia kuulua korkeintaan puoli sekuntia, jonka jälkeen sitä ei muualla pelissä kuulu. Luulisi siis olevan jonkinlainen keino, jolla PSP pystyy soittamaan kaikki musiikkiraidat kokonaisuudessaan.

    Osaisiko joku, joka on saanut nuo pelit toimimaan PSP:llä musiikkeineen kaikkineen, neuvoa ihan askel-askeleelta kuinka se onnistuu? Eli mitä kaikkea tarvitsen, mitä täytyy tehdä ja mitä muuta tietoa mahdolliset auttajat tarvitsevat?
     
  2.  
  3. beerworm

    beerworm Member

    Liittynyt:
    19.04.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämän voi lukita. Sain ratkaistua ongelman.
     

Jaa tämä sivu