Kuinka tohon boxiin voi liittää aidon kitaran? Ku on niin kehuskeltu joka videossa kuinka voi liittää oikean kitaran kiinni. Ja yhdessä videossa joku äijä pelas ihan oikeella skital tota peliä
just joo just esittely videossa oli aito olikohan fender kitara puhuttii jostai xboxin 360 mid pro adapterista
Midi adapteri... joo luultavasti mahdollista, mutta et kyllä semmoista mistään saa. Pistetään ne Fenkut vaan kiinni noihin Marshallin stäkkeihin DD
eiku ihan mielen kiinnolla olisin halunnu kokeilla kait se on pakko tyytyy omaa beastii ... eile näin jossai sellasen adabterin joka oli tarkoitettu xbox360 konsolille sillä kuulemma saa aidot kostettimet kiini kans...
Eipäilen vaan käytännön toteutusta. Ok, on kyllä varmasti mahdollista pistää boxiin kiinni, mutta miten sitten itse pelaaminen? Tunnistaako boxi ollenkaan koko vehkeitä, tai miten itse pelaaminen luonnistuu...
Minun mielestä toi Rock band 3 tukee aitoa kitaraa ku ton rock band 3 tarkotus et porukka oppii soittaa pelin kautta... mut joo pää hajoo ku miettii, meen treenailee huomisiin treeneihin