ostin tuommoisen ja tänään tuli postissa. sitten testasin koneeseen mutta käynnistyksessä tuli joku blue screen ja sitten se käynnistyi uudelleen ja jatkoi samaa koko ajan. mistä voi olla kyse?
se vaan tulee se blue screen sen käynnistetään jutun jälkeen ja näytössä on semmosia punasia raitoja.
Yritä poistaa eka vanhat ajurit vaikka DriverSweeperillä ja sen jälkeen kokeile uudelleen.. Jos ei vieläkään toimi niin yritä vaikka Linuxin LiveCD:llä bootata ja kato auttaako asiaan. Jos olet käytettynä ostanu niin voi olla että se on jo valmiiksi rikki?
juu kiitosta avusta. kaveri varmaa tässä auttaa noissa hommissa nii koitetaa saaha kone toimimaan näillä neuvoilla.
ei auttanu vieläkään. yksi kaveri epäilee että riittääkö ton koneen se virtajuttu tohon näyttikseen. muuten luullaan että on aika rikki varmaan.
Jaa a. Wanhahan tuo on kuin taivas. Powerissa riittää kyllä mehut. Onko varmasti vanhat ajurit poistettu?
poistin ne mutta vieläkin on ongelmia.. edit: katoin yhtä toista palstaa ja siinä kertoi saman että näytössä raitoja ja blue screen tulee eikä voi käynnistää normaalisti..
Itse veikkaisin että ohjain on rikki.. Katsohan tämä sivu että onko samanlaisia "artifakteja" Diagnose video card problems by comparing with example corrupted screens Jos kortti on rikki ja takuuta on jäljellä niin takuuseen minun mielestä kannattaa laittaa. Jos ei ole takuuta ja haluaa kokeilla korjata, niin uuniin vaan ;D Itse korjasin oman korttini uunissa. Tässä pari ohjetta lontooksi: How to: bake your GPU's. ** Baked a GPU back to life **