Joo elikkä tähän en löytänyt ketjua, joten päätimpä tehä sen sitte ite. Niin, pelaako tolla sulavasti? Peleinä lähinnä CS:Source, (mahdollisesti) myös JustCause 2 ja ModernWarfare 2. Kiitos, ja kuulemiin...
Riippuen muusta kokoonpanostasi... CS:S sujuvasti JC 2 matalilla asetuksilla MW 2 tökkien matalilla asetuksilla Tämä nyt ihan heittona kun en muuta kokoonpanoasi tiedä.
Itse menisin suoraan GTS250 kortin puolelle, hintaeroa ei synny niin hirveästi. http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=GMGTS25N2F51SPB&b=1
No MW2 on kyllä niin kevyt että pitäis pyöriä enemmänkin medium-high akselilla. JustCause 2 on kyllä sitten raskaamman luokan peli.
No laitampa tänne sitte ton lopullisen kokoonpanon, vaikka nyt menee vähän offtopic. Tällästä oon ajatellu. Niin, pyöriikö tolla kokoonpanolla noi kyseiset pelit sulavasti tai suhtkoht. sulavasti?
Mä nyt tein mahdollisimman samantyyppisen kokoonpanon jimmssin listoilta omin muutoksin. Tässä siis hieman havaintoa siitä mitä voittaa kun itse ostaa osat ja kassaa koneen itse. Pakettikeen emolevyä ja prossua ei mainittu, joten valitsin itse suht hyvät sellaiset. Prossu ei siis ole kaikkein halvin i5 sarjalainen. Muistia tässä koneessa on vain 4gb pakettikoneen 8gb sijaan. Kovalevy on myös puolet pienempi. Minun paketissa Dual-Layer DVD-asema, pakettikoneessa Blu-Ray. Jos näiden muutosten jälkeen hinta on sama, niin rupeaa kyllä epäilyttämään tuon pakettikoneen prossu että mikä se on. Onhan toki itselläni kalliimpi kotelo, mutta silti hintaeroa nyt säästyy jossakin. Yksi mikä jää jäljelle, on laatu. Gigantin koneet ovat luultavasti kasattu halvimpien markkinoilla olevien osien varaan. Tätä tuotelistaa kasatessani olin varma, että jimmsistä saadaan kaikinpuolin parempi ratkaisu. Vaikka vielä ehkä kallistuisin tuon minun pakettini puolelle, avasi tämä silti mielenkiintoisia ajatuksia pakettikoneita kohtaan. EDIT: Eikun kappas, prosessori on siis molemmissa kokoonpanoissa sama. Pakettikoneen emolevy myöskin P55 sarjaa. Kiintolevy 5400rpm, muistin nopeus 1333mhz mitä aluksi epäilin.
Joo, voishan tota kasauttamista miettiä viellä. Mites toi liittys tähän topiciin? EDIT: Mites tää paketti? Jos toho laittas viel käyttiksen päälle, olis hinta joku 700~ e. 4GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM KIT 94.10EUR Phenom II X4 955BE/AM3 3.20GHz 8MB-L2L3 149.90EUR WD CAVIAR 500GB SATA2 7200RPM 16MB 43.00EUR XFX HD 4870 PCIE 750M 1GB 2X DL DVI-I+TV 138.80EUR Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case 49.90EUR CHIEFTEC PSU ATX 450W PFC 12CM 27DB 49.40EUR ASUS AM3 AMD770 DDR3 SATA2 8-CH GLAN 83.90EUR Komponenttien kasaus ilman ohjelmien asennusta 25.00EUR LG DVDRW 22X BLACK BULK SATA LG DVDRW 22X BLACK BULK SATA Yhteensä:633.2€ EDIT2: Menee kyl nyt aika offtopic...