1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä "small form factor (sff)" näyttis

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi gigaboss 05.07.2010.

  1. gigaboss

    gigaboss Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olisin hankkimassa siis parempaa näyttistä mutta itse en pähkäilyjeni tuloksena löytäny sopivaa näyttistä mikä olis sopiva HP compaq dc5100 koneeseen. Näyttiksen tulisi sisältää DVI ja/tai HDMI liitännät sekä HD materiaalinkin pitäisi mielellään toistaa suurempia tökkimättä.

    Muuten asia olisi helpokin mutta kun tuo hp vaatii sen ns. SFF -standardin levyllä olevan kiinnityksen. Ulkomailta kai saa helpostikki mutta ite en tilaile mitään ulkomailta ja googlettamalla en ite ainakaa löytäny suomalaisia linkkejä tilailuun.
     
  2.  
  3. tokroger

    tokroger Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös noissa aika monessa mediamikronäytönohjaimessa ole se sff-takalevy mukana että sen voi itse vaihtaa? Itse ostin viime kesänä ATI Radeon 4550(?) tai joku sellainen, pikkuohjaimen ja siinä oli kiinni normaali takalevy ja irtonaisena laatikossa tuo SFF-levy. Ja tuo löytyi ihan hyllytavarana esim Jyväskylässä VEO-Computerin liikkeestä. Eli varmaan valinnanvaraa on ihan kotimaisissa liikkeissä.
     

Jaa tämä sivu