1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ati 4850 ongelma?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi brewst3r 27.12.2011.

  1. brewst3r

    brewst3r Member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo elikkä ongelma esiintyy CoD 1 pelin kanssa fps:n osalta. Aikaisemmalla kortilla 8800gts 320mb peli pyöri lähes 250fps joka mapissa. Vaihdettuani Radeonin fps on 70-200 ja hyppii villisti. Outoa koska kyseinen korttihan pitäisi olla huomattavasti nopeampi. Ajurit on kokeiltu, mutta uusimpia en voi käyttää koska cod kaatuu aina "buffer over load". Onkohan asialle tehtävissä mitään? (Esim. CSS pyörii tasaisella 100 fps:llä ja ilman limittiä on 150-300)
     
  2.  
  3. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eihän tuon 4850n pitäisi mikään hirmu nopea ollakaan. En tiedä miksi sait aiemmin niin hyvät fps:t mutta milläs asetuksilla pelailet?

    Tuossa vähän nopeusinfoa ko. kortista:
    http://www.techpowerup.com/reviews/Powercolor/HD_4850/10.html

    Suosittelen vaihtamaan kortin esim gtx460 tms malliin jos haluat että saat hyvin toimivan grafiikan.

    Edit: Vielä se että grafiikkakortin suorituminen riippuu hieman pelistäkin, jossain pelissä "huonommilla" spekseillä oleva kortti voi toimia toista tehokkaamin..
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2012
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Pelihän on kuitenkin Call Of Duty 1 eli tullu vuonna 2004 ja käyttää Quake 3:sen moottoria eli kevyt peli kyseessä jonka pitäisi pyöriä tuolla kortilla ihan kevyesti vaikka olis kaikki herkut päällä ja vielä lisää siihen päälle.

    Tämmöiset ohjeet löyty tuohon "Buffer" vikaan

    lähde: http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=227&threadid=134238
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2012

Jaa tämä sivu