1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus hd 6970 direct cu II crossfire?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi zitrux 19.01.2012.

  1. zitrux

    zitrux Guest

    Elikkä tämmöstä oisin kysynyt. Tuli tossa hommattua tommonen asus hd 6970 direct cu II näytön ohjain ja toinen odottais postissa noutoa niin rupesin tässä kattelemaan noita virtalähteen piuhoja valmiiksi tuohon crossfireen jolloin tajusin että tuo on 8+8 pinn liittimillä kiinni tuossa. jotenkin elin käsityksessä että tuo pyörisi 8+6 pinn liitännöillä mutta ei lähde silloin sitten päälle. ja virta lähteessä ei siis ole 8 pinn liittimiä kuin 2 toki näytön ohjaimen mukana tuli piuha joka yhdistää 2x6pinn liitintä 1x8pinn liittimeksi mutta jos käytän sen niin sitten minulla on vasta 3x8pinn liitintä eikä enään ainuttakaan 6pinn pitäisikö siis vaihtaa virtalähde vai onko tossa jotain mitä olen tyhmänä jättänyt huomioimatta.

    virtalähteenä minulla on Nexsus rx-8500 pitääkö minun vaihtaa virtalähdettä saadakseni se toimimaan ja jos pitää niin millaista suosittelisitte?
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Osta toinen adapteri?
     
  4. Tinke8

    Tinke8 Active member

    Liittynyt:
    23.01.2010
    Viestejä:
    1,191
    Kiitokset:
    61
    Pisteet:
    78
    Eikö siinä tule mukana kahta molex to 8-pin johtoa? Esimerkkinä kuva:
    [​IMG]
     
  5. jamppe69

    jamppe69 Member

    Liittynyt:
    03.10.2011
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Virturi riittää todella hyvin, eikä nexus ole pommi niinkuin useat väittävät...
     

Jaa tämä sivu