1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer aspire 5520g, mistä koneeseen uusi näytön ohjain?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Remediini 18.11.2011.

  1. Remediini

    Remediini Member

    Liittynyt:
    18.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koneessani on tällä hetkellä nVidia GeForce 8600m gs näytönojain, joka on nyt sitten lopullisesti hajonnut, jonkin aikaa pystyi näytönohjainta käyttämään kun poisti alkuperäiset ajurit ja käytti windovssin ajureita.

    Mistähän mahdollisesti löytäisi koneeseen sopivan näytönohjaimen, miltei mikä tahansa ohjain käy, koska koneella ei pelata ollenkaan, vaan se on lähinnä koulutöiden tekoa varten.

    Mistään en saanut tietoa, minkälainen on kannettavan näytönohjaimen väylä, joten joitakin kortteja joita löysin, niin niiden sopivuudesta ei ole tietoa.

    Täällä oli jokin aiempi keskustelu samasta aiheesta, jossa oli linkkejä eBay:n sivulle, mutta tuotteet olivat jo poistuneet sivustolta.
     
  2.  
  3. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olen itse saanut parin samanlaisen koneen näytöohjaimen toimimaan kun ole laittanut sen uuniin 120 asteen vajaaksi kymmeneksi minuutiksi. Korjaus on tietysti sattuman kauppaa mutta niin on ollut uuden näytönohjaimenkin saaminen. Mutta jos onnistuu niin toimiihan se taas jonki aikaa.
     
  4. Remediini

    Remediini Member

    Liittynyt:
    18.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo pitänee vielä kokeilla jos tuolla saisi toimimaan, mutta vahvasti epäilen sillä näytönohjain on saanut niin paljon lämpöä, että muutaman komponentin pinta on jo pullistunut ulospäin.

    Pitänee kuitenkin kokeilla josko tuosta olisi apua, kerron sitten kuinka siinä kävi.
     
  5. Remediini

    Remediini Member

    Liittynyt:
    18.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tuo lämmittely auttanut minun tapauksessani. Pitänee kokeilla jostakin löytää uutta näytönohjainta siihen, jos jollakin on neuvoja mistä sellaisen saisin, niin olisin hyvin kiitollinen.
     

Jaa tämä sivu