1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows Personal Defender

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Sluuger84 30.04.2010.

  1. Sluuger84

    Sluuger84 Guest

    Koneessani on kyseinen virus/malware/rogue -ohjelma ja en tahdo saada sitä pois millään. Nyt tarvitsisin asiantuntijoiden apua tässä, että mitä minun tulee tehdä?
    Olen googlen kautta etsinyt asiaan ratkaisuja ja sieltä olen löytänyt Malwarebytes ohjelman jolla neuvotaan kyseinen ongelma ratkaisemaan, kuitenkin kun olin ajanut ohjelman ja se oli tosiaan löytänyt sen/poistanut sen, niin heti kun käynnistin koneen uudelleen niin sama ruljanssi alkoi uudelleen.

    Kyseinen ohjelma ilmoittaa, että koneellani olisi useita haittaohjelmia ja vaatii rekisteröitiä jotta ne voitaisiin poistaa, mutta tämähän on pelkkää silmänlumetta koko homma. Ohjelma itsessään on tosiaan se virus vai mikä lie ja se pitäisi jollain tavalla saada poistettua.

    Olen yrittänyt käyttää seuraavia ohjelmia poistamaan tätä virusta Malwarebytesiä ja Avastia.
    Olen myös yrittänyt poistaa sitä manuaalisesti sekä koittanut siirtää päivityspistettä, mutta mikään ei toimi.

    Manuaalisessa poistossa minulla oli se ongelma, etten löytänyt kyseisiä tiedostoja rekisteristä tai mitään latauskansiota. Päivityspistettä ei vaan voitu palauttaa.

    Eli jos jollain löytyisi jonkinlainen ratkaisu niin ideoita otetaan vastaan.

    KIITOS !
     
  2.  
  3. mozilla

    mozilla Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2005
    Viestejä:
    466
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu