1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SNAP.DO Search-palkki

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi LoveisHell 25.07.2013.

  1. LoveisHell

    LoveisHell Newbie

    Liittynyt:
    17.07.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Latasin ohjelman netistä ja sain sitä kautta Snap.Do-viruksen/haittaohjelman.

    Poistin ohjelman ohjauspaneelista, mutta tämä ei poistanut Google Chromesta search-palkkia. Olen yrittänyt ajaa seuraavat ohjelmat, mutta ongelma ei poistu.

    Spybot
    Malware
    CCleaner
    Avast
    AdwCleaner (Joku haittaohjelman poistamiseen tarkoitettu ohjelma)

    Lisäksi olen yrittänyt asentaa google chromen uudelleen. Mikään ei tunnu auttavan ja harmittaa tosi paljon. Miten pääsen eroon ongelmasta?
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Kokeile poistaa se Chromen asetuksista kohdasta "Haku" -> Hallinnoi hakukoneita.
    Vaihda ensi hakukone toiseksi ja sitten ko. hakukone ruksista pois
     
    Viimeksi muokattu: 25.07.2013
  4. LoveisHell

    LoveisHell Newbie

    Liittynyt:
    17.07.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitos, IlmoPJ. Tämä auttoi ongelmaan!. IE.ssä, jota en käytä on vielä tämä tilanne. Tulisiko minun olla huolissani, että koneessa on vielä jotain vakoiluohjelmia?
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Tee sama IE:ssa, poista hakukone asetuksista se.

    Edit: Työkalut -> Lisäosien hallinta -> Hakupalvelut.
    Poista Snap.DO hakupalvelu. Valitse oletukseksi haluamasi palvelu tai "Etsi muita hakupalveluita", lisää haluamasi ja valitse oletushauksi.
     
    Viimeksi muokattu: 27.07.2013
  6. Skyttel

    Skyttel Newbie

    Liittynyt:
    28.09.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Terve,

    Minulla on selaimessa sellainen kun "Do searches" ja se ei millään suostu lähtemään pois. Sitä ei myöskään näy chromessa asetuksissa kohdassa "Haku -> Hallinnoi hakukoneita.." eli poistaminen onnistuisi sitä kautta. Olen myös tarkastanut koneelta "Ohjauspaneeli -> poista asennettu ohjelma" mutta ei sitä näy myöskään siellä. Täsä alkaa olo olemaan aika neuvoton kun ei siitä pääse eroon.

    Lisäksi olen koittanut käyttää poistamiseen aikasemmin mainituita ohjelmia, mutta eipä se mihinkään ole poistunut.

    Saisko helppiä?
     

Jaa tämä sivu