1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä ZoneAlarm- versio Vistaan?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi siusfi 30.08.2009.

  1. siusfi

    siusfi Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve.
    Ostin juuri uuden koneen ja olen kokeillut ladata useita eri ZoneAlarm- versioita, mutta installoinnin päätteksi Windows ilmoittaa aina, että "ZoneAlarm Client lakkasi toimimasta - Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan ratkaisua".

    Ohjelma näyttää asentuvan koneelle (Vista + Avira Antivir), mutta kun yritän käynnistää ZA:ta, järjestelmä ilmoittaa että "Tämä ohjain on estetty yhteensopivuusongelmien takia:
    Ohjain: TrueVector Internet monitor
    Julkaisija: CheckPoint Inc.
    Sijainta: Ei käytettävissä
    "

    Mitähän tämä tarkoittaa - missä vika? Useilta foorumeilta olen lukenut, että muillakin on Vistassa ollut ongelmia ZA:n kanssa.. mutta mistähän löytäisin toimivan version, vai löytyykö ongelma koneeltani?
     
  2.  
  3. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  4. siusfi

    siusfi Member

    Liittynyt:
    28.02.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei välttämättä tarvitse, mutta olen tottunut ZA:ta käyttämään ja pärjännyt sen kanssa hyvin. Olen halukas tietämään, miksi ZA ei toimi Vistassa.
     
  5. PedroViti

    PedroViti Member

    Liittynyt:
    06.02.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä on varmaan jo ratkennut, mutta kait se Vistan palomuuri on otettu pois toiminnasta ennen ZA asennusta/käynnistystä?
     
  6. Bazilli

    Bazilli Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2005
    Viestejä:
    305
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä meillä on aina tuorein toiminut visvassa. Itse en kyllä asentelisi siihen enää mitään erillisiä muureja. Vistan oma ja terve järki riittää.
     

Jaa tämä sivu