1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

F-secure ja arkistoidut&pakatut base-unp ja temp (avc) tiedostot

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Justiinainen 22.06.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Justiinainen

    Justiinainen Member

    Liittynyt:
    22.06.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaiskos joku auttaa tyhmää? Kone ilmoittaa, että tila c-asemalta on loppu. Olen poistanut siltä asemalta vaikka ja mitä. Kuvat, musiikki yms. on D:llä. Olen etsinyt netistä ohjeita ja puhdistelin tästä vaikka mitä pois, mutta ei auttanut.
    Uskallanko mennä poistamaan F-securesta näitä base avc-, unp avc- ja temp- tiedostoja, mitä kone ilmoittaa olevan pakattu arkistoon(?)... Vai kaadanko f-securen sillä?

    Pakkaamattomia antoi poistaa hirvittävät määrät yhdellä kertaa, mutta näitä pakattuja vain yksi kerrallaan, kun testasin. Mä kun en näist oikein tajuu...
    Muuta ku et johonki menee sontaa C:tä tukkimaan ja paljon. Ilmoittaa windowsin vievän C:ltä 89% tilaa. Ok?
    Palomuuri on asetuksien muuttelusta huolimatta "laitettava päälle" erikseen joka kerta, kun koneen avaan. Vaikka asetuksien mukaan pitäisi olla automaattisesti päällä.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu