1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Console ime

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Henzu_82 04.12.2010.

  1. Henzu_82

    Henzu_82 Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin koneeltani tehtävien hallinnasta tuollaisen prosessin kun console ime tai siis niitä oli kaksi. En ole koskaan aiemmin kyseiseen törmännyt. Koitin googlettaa ja etsiä vastausta, että mikä prosessi on kyseessä. En löytänyt oikein tyhjentävää vastausta. Osaisiko kukaan kertoa mistä on kyse? Onko tuo console ime haittaohjelma vai ei?
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 04.12.2010
  4. Henzu_82

    Henzu_82 Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitenhän tuosta sitten pääsee eroon? Latasin tuon ohjelman ja tein tarkistuksen jotain spy cookieita löyty, mut en saa/osaa sillä puhdistaa konetta? Enkä tiedä, että liittyykö noi löydetyt cookiet edes tuohon console imeen...
     
  5. MustaSade

    MustaSade Guest

    conime.exe (console ime) Lueppa Henzu_82 noi alla olevat linkit huolella läpi.

    http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=95178
    http://murobbs.plaza.fi/tietoturva/663745-conime-exe.html

    Kun oikein rupesin lukemaan noita googlen antamia tuloksia, niin ensin huolestuin, kun itselläkin on tuo conime.exe pyörimässä vista 32bit järjestelmässä. Mut luotan mun maksullisiin virusohjelmiin, eli fis 2011, malwarebytes' anti-malware ohjelmiin. Ei ne mitään oo löytänyt... ja vaikka löytäis... v*tun välii. :D
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.12.2010
  6. Henzu_82

    Henzu_82 Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tästä. En nähtävästi itse osannut etsiä oikealla tavalla.
     
  7. MustaSade

    MustaSade Guest

    Ok. :) Tuolla aiemmalla kommentillani (v*tun välii) tarkoitin sitä, et jos paha pöpö tekee selvää koneestani, niin mulla on recovery dvd, millä asennan käyttiksen uudestaan. Eikä siihen "kivaan" prosessiin mene kuin 8-10 tuntia. ;)
     
  8. Kajtu

    Kajtu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2010
    Viestejä:
    2,080
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    48
    Kauampa kestää :O Mulla menee seiska uusiksi vetäessä vaan puolisen tuntia.
     

Jaa tämä sivu