1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kannattaako Canon EOS 450D:tä ostaa enää?

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi NAUHATON 28.07.2010.

  1. NAUHATON

    NAUHATON Member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mielipiteitä.
     
  2.  
  3. Juziii

    Juziii Member

    Liittynyt:
    17.07.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miksei kannattais? Kamerassa itsessään ole mitään vikaa, canon = laatua! :) Hyvä hinta/laatusuhde.
     
  4. any41

    any41 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo vuosikymmenet ollut Canonin käyttäjä ja periaatteessa harrastajakuvaaja. Ensimmäinen Canonin järkkäri oli EOS 650 (filmikamera), jolla kuvasin vuosikausia (on vieläkin ehjä). Erään ulkomaan työreissun vuoksi hankin silloin markkinoille tulleen taskukokoisen Ixuksen. On sekin vielä tallella. Kun oli aika siirtyä digikuvaukseen, hankin ensin Canonin PowerShot G2:n, joka on vieläkin hienossa kunnossa. Siinä on erittäin valovoimainen objektiivi.
    Seuraavana oli vuorossa EOS 350D. Jo filmijärkkärin aikoihin olin hankkinut muutaman objektiivin (mm. Canonin 80-200mm zoomin), jotka sopivat edelleenkin digijärkkäriin. Myöhemmin tulin hankkineeksi Tamronin 18-250mm zoomin, joka digikamerassa tarkoittaa 35-400mm. Harmittaa vain, että puoli vuotta myöhemmin tuli markkinoille vastaava vakaajalla varustettu objektiivi.
    Viime keväänä telkkari hajosi, joten tuli hankittua 40" FullHD-taulutelkkari ja sen innoittamana vaihdoin EOS 350D:n EOS 500D:hen. Sillä kun saa kuvattua jo FullHD-videota! Vaikka minulla ei olekaan vakaajalla varustettuja objektiiveja, niin olen nykyiseen järjestelmään enemmän kuin tyytyväinen.
     

Jaa tämä sivu